Μία από τις υπεραιωνόβιες ελιές της Αίγινας διάλεξαν οι location managers του οίκου Hermès ως φόντο για τη φωτογράφηση της φετινής διαφημιστικής καμπάνιας για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι. Κεντρικό πρόσωπο...
...της καμπάνιας η Bette Frank φωτογραφημένη από τον Nathaniel Goldberg.
Όπως διαβάζουμε - και συμφωνούμε - με το aegina first - στις εικόνες της καμπάνιας δεν αναφέρεται η τοποθεσία, κάτι που απογοητεύει αρχικά, αλλά όσοι γνωρίζουν πως λειτουργούν στις δημόσιες σχέσεις τους τέτοια “μαγαζιά”, ξέρουν ότι η τοποθεσία αξιοποιείται ως “ερέθισμα” για τα media να την αναζητήσουν και να γράψουν για αυτήν ξεχωριστά, δίνοντας πρόσθετη δημοσιογραφική κάλυψη στην καμπάνια αυτή καθεαυτή.
Ελπίζουμε να τηρηθεί αυτή η πρακτική και στην περίπτωση της Αίγινας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου