
...της καμπάνιας η Bette Frank φωτογραφημένη από τον Nathaniel Goldberg.
Όπως διαβάζουμε - και συμφωνούμε - με το aegina first - στις εικόνες της καμπάνιας δεν αναφέρεται η τοποθεσία, κάτι που απογοητεύει αρχικά, αλλά όσοι γνωρίζουν πως λειτουργούν στις δημόσιες σχέσεις τους τέτοια “μαγαζιά”, ξέρουν ότι η τοποθεσία αξιοποιείται ως “ερέθισμα” για τα media να την αναζητήσουν και να γράψουν για αυτήν ξεχωριστά, δίνοντας πρόσθετη δημοσιογραφική κάλυψη στην καμπάνια αυτή καθεαυτή.
Ελπίζουμε να τηρηθεί αυτή η πρακτική και στην περίπτωση της Αίγινας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου