Πολύ ενδιαφέρον θέμα, μας «καίει» και εμάς στην Ελλάδα και ίσως πυροδοτήσει νέο γύρο συζητήσεων. Η καθολική ζήτηση που έχει το προϊόν του all inclusive, σε όλες του τις παραλλαγές και εκφάνσεις, φαίνεται ότι το έφθασε στα άκρα του και έχει αρχίσει να έχει και αυτό το τίμημά του. Σύμφωνα με μελέτη…
Αυτό που κέντρισε περισσότερο το δικό μας ενδιαφέρον και αυτό προτάσσουμε ως πλέον σημαντικό είναι το ότι από τον TUI, γίνεται μία συζήτηση για συμμετοχή εστιατορίων σε πακέτα all-inclusive και προτείνεται έμμεσα η συνεργασία τους με ξενοδοχεία που προσφέρουν υπηρεσίες all inclusive.
Ίσως εδώ, να κρύβεται «κάτι» από το επόμενο στάδιο, την μετεξέλιξη του πολυσυζητημένου αυτού προιόντος, την οποία, φανταζόμαστε, θα τη δούμε προσεχώς...
… του βρετανικού οργανισμού Tourism Concern - που το BBC της αφιέρωσε εκτενές ρεπορτάζ –η οποία εστιάζει σε στοιχεία και μαρτυρίες από την Costa del Sol στην Ισπανία, την Τουρκία, την Goa στην Ινδία, την Κένυα και τη Δομινικανή Δημοκρατία, το all inclusive έχει πλήξει σοβαρά τη θέση άλλων τουριστικών επιχειρήσεων, κυρίως στον τομέα της εστίασης, με εστιατόρια, ταβέρνες και μπαρ να ωθούνται στον μαρασμό και στο κλείσιμο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι πωλήσεις των πακέτων all inclusive έχουν αυξηθεί κατά 50% συνολικά τα τελευταία τρία τελευταία χρόνια και σήμερα αντιστοιχούν στο ένα τρίτο του συνόλου των πωλήσεων τουριστικών πακέτων παγκοσμίως.
Γίνεται επίσης ειδική μνεία στο γεγονός ότι μεγάλοι tour operators, όπως ο First Choice (του TUI) και ο Thomson είτε πωλούν πλέον αποκλειστικά πακέτα all inclusive είτε αυξάνουν σημαντικό τον αριθμό των σχετικών πακέτων. Αυτό που κέντρισε περισσότερο το δικό μας ενδιαφέρον και αυτό προτάσσουμε ως πλέον σημαντικό είναι το ότι από τον TUI, γίνεται μία συζήτηση για συμμετοχή εστιατορίων σε πακέτα all-inclusive και προτείνεται έμμεσα η συνεργασία τους με ξενοδοχεία που προσφέρουν υπηρεσίες all inclusive.
Ίσως εδώ, να κρύβεται «κάτι» από το επόμενο στάδιο, την μετεξέλιξη του πολυσυζητημένου αυτού προιόντος, την οποία, φανταζόμαστε, θα τη δούμε προσεχώς...
ενα απλο σχολιο...η Thomson και η First Choice ειναι αδελφες εταιριες και η μαμα τους ειναι η TUI...
ΑπάντησηΔιαγραφή