Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

E-tourism: Οι νέες διοργανώσεις σε Θεσσαλονίκη και Ρόδο


Η σειρά πρακτικών σεμιναρίων ψηφιακού τουρισμού για τουριστικές επιχειρήσεις και μεμονωμένους επαγγελματίες του τουρισμού «E-Tourism Seminar Roadshow» συνεχίζεται με διοργανώσεις σε όλη την Ελλάδα. Ειδικότερα, το πρόγραμμα των επόμενων workshops έχει...
...ως εξής:
  • 26 & 27 Απριλίου στην Θεσσαλονίκη, υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης και με την υποστήριξη της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και της Helexpo,
  • 8 & 9 Μαΐου στη Ρόδο, με την υποστήριξη του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και του Rodos Palace
Τα σεμινάρια διοργανώνονται από την abouTourism Destination Consultants σε συνεργασία με τη διεθνή εταιρεία σεμιναρίων ψηφιακού τουρισμού E-Tourism Frontiers.
Πρόκειται για ένα διαδραστικό πρόγραμμα, με στόχο την κατάρτιση ενός προσιτού και εύχρηστου εργαλείου γνώσεων και πρακτικών εφαρμογών ψηφιακού τουρισμού ειδικά για στελέχη ελληνικών ξενοδοχειακών & τουριστικών επιχειρήσεων, από κορυφαίους ειδικούς του τουρισμού και των ψηφιακών εφαρμογών όπως ο Damian Cook- Ιδρυτής της E-Tourism Frontiers, η Zeina Rifai από το Jordan Tourism Board (JTB), ο Martin Schobert από την Tourismusdesign (πρώην CIO R&D/Austrian National Tourism Office) και η Tinkara Pavlovcic Kapitanovic από το Slovenia Tourism Board (STB). Στο σεμινάριο συμμετέχουν επίσης ομιλητές από Expedia & Tripadvisor.
Το πρόγραμμα είναι διάρκειας 2 ημερών, με δυνατότητα επιλογής μιας από τις δύο μέρες. Η πρώτη μέρα επικεντρώνεται σε θέματα web design & content, διαχείρισης & ασφάλειας περιεχομένου, e-business & online management, ανάλυσης καταναλωτικών συμπεριφορών και προώθησης των πωλήσεων μέσω ηλεκτρονικών καναλιών διανομής, και η δεύτερη μέρα περιλαμβάνει ενότητες σχετικές με την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) και πολυμεσικών εφαρμογών, καθώς και τις σύγχρονες τάσεις στην ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα. Επίσης, το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει για πρώτη φορά web clinics για εξατομικευμένη διαγνωστική ανάλυση και συμβουλές σχετικά με τη διαδικτυακή παρουσία της εταιρίας. 
Ο κ. Μανόλης Ψαρρός, Δ/νων Σύμβουλος της AbouTourism αναφέρει ότι ''η ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας και των social media τόσο σε επίπεδο στρατηγικής όσο και σε επίπεδο επιχειρησιακής λειτουργίας ενός τουριστικού οργανισμού είναι πλέον μονόδρομος καθώς τα ψηφιακά μέσα και το social web επηρεάζουν πλέον το σύνολο των δραστηριοτήτων της τουριστικής εμπειρίας και καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας και κατά συνέπεια το βαθμό ικανοποίησης των επισκεπτών”. 
Οι αγορές-στόχοι των Ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών βρίσκονται online όπως άλλωστε και οι βασικοί ανταγωνιστές μας” τονίζει.
Οι τιμές συμμετοχής ξεκινούν από 110€ για 1 ημέρα ενώ παρέχονται και ειδικές εκπτωτικές τιμές για φοιτητές και γκρουπ. Η συμμετοχή σε ολόκληρο το πρόγραμμα είναι 220€ και για τις 2 ημέρες. Οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν βεβαίωση παρακολούθησης Σεμιναρίου ‘Online Tourism Management and Marketing’.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.aboutourism.com/events ή επικοινωνήστε στο info@aboutourism/ Τηλ: 210-8941610.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου