Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

CITM: Στα 102 δισ. δολάρια οι δαπάνες των Κινέζων

Ακόμα και με περιθώριο λάθους μερικών δισ., τα μεγέθη είναι μυθώδη. Στα 102 δισ. δολάρια αποτιμά τις δαπάνες των Κινέζων τουριστών στο εξωτερικό το 2012 η νέα έρευνα του Chinese International Travel Monitor, αναδεικνύοντάς τους ως τους...


...μεγαλύτερους καταναλωτές τουριστικών προιόντων και αγαθών, ξεπερνώντας για πρώτη φορά και τους Γερμανούς και τους Αμερικανούς.
Σύμφωνα με την έρευνα, που βασίστηκε σε δείγμα 3.000 κινέζων που ταξιδεύουν στο εξωτερικό και σε 1.500 ξενοδοχεία από όλες τις περιοχές του κόσμου, οι τουριστικές δαπάνες τους εμφάνισαν αύξηση της τάξης του 40% σε σύγκριση με το 2011, ενώ το 96% όσων ταξίδεψαν στο εξωτερικό ήταν για λόγους τουρισμού και αναψυχής.
Η συντριπτική πλειονότητά τους κατευθύνεται σε προορισμούς της περιοχής του Ειρηνικού και της Νοτιο-ανατολικής Ασίας, αλλά και οι αριθμοί που διακινούνται προς τη Δύση και ειδικά την Ευρώπη, εμφανίζουν σημαντικά ποσοστά αύξησης.
Τα τρία βασικά κριτήρια επιλογής προορισμού είναι η ασφάλεια σε ποσοστό 43%, η πολιτιστική κληρονομιά σε ποσοστό 39% και η σχέση αξίας προς τιμή, σε ποσοστό 30%.
Στους δέκα προορισμούς που θα ήθελαν να ταξιδέψουν το επόμενο δωδεκάμηνο, συγκαταλέγονται, η Αυστραλία (39%), η Γαλλία (33%), η Ν. Ζηλανδία (27%), οι ΗΠΑ (26%), η Ελβετία (25%), η Σιγκαπούρη (23%), το Χονγκ Κονγκ (21%), η Ταιβάν (20%), η Μ. Βρετανία (19%) και ο Καναδάς (19%).

Μεταξύ των άλλων στοιχείων της έρευνας που διαβάσαμε, ξεχωρίζουμε το εύρημα του σταθερά αυξανόμενου αριθμού κινέζων που επιλέγουν να ταξιδεύουν πλέον μεμονωμένα, στοιχείο που έχει ειδική βαρύτητα, καθώς μέχρι σήμερα οι κινέζοι είναι γνωστοί για την κουλτούρα του group, στα ταξίδια τους.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου