Αγαπητό μου Lobby
Το τελευταίο διάστημα, έχω την περίεργον αίσθηση ότι οι "αδελφοί", πλην εν τουρισμώ ανταγωνιστές, Κύπριοι το τελευταίο διάστημα μάλλον διασκεδάζουν εις βάρος μας, ενόσω ξεδιπλώνουν την τουριστική τους στρατηγική.
Πρώτα, ενέταξαν τις «εμπειρίες» στο πρόγραμμα εσωτερικού τουρισμού, ευθύς μόλις ετοιμαζόταν να το εξαγγείλει ο Π. Γερουλάνος.
Στη συνέχεια, προγραμμάτισαν εκδηλώσεις για τον τουρισμό υγείας, εδώ , την ώρα που το ΥΠΠΟΤ μας, πειραματίζεται με την συγκεκριμένη μορφή τουρισμού ως πολλά υποσχόμενο πεδίο δραστηριότητος.
Το πλέον πρόσφατο πλήγμα επήλθε με τον ορισμό project managers για την υλοποίηση 40 δράσεων προώθησης του κυπριακού τουρισμού, όταν, ύστερα από έτη συναπτά σχετικών επισημάνσεων των τουριστικών φορέων, μόλις άρχισε να εντάσσεται στο «λεξικόν πολιτικής» της ηγεσίας του τομέα ο σχετικός όρος.
Πας επισκεπτόμενος, δε, το σχετικό link, εδώ, θα διαπιστώσει ότι όταν εμείς ακόμη εδώ φτιάχνουμε ένα απλό portal και το θεωρούμε από «μεγίστη επιτυχία» έως και προμήνυμα… «επαναστάσεως», εκεί έχουν περάσει πλέον στο e-marketing του προορισμού…
Ολοψύχως ταγμένος
george
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου