...μέσω των κύριων διεθνών τηλεοπτικών δικτύων, π.χ. CNN, FOX, National Geographic, Eurosport κ.α..
Σε δεύτερη φάση, θα ξεκινούσε η προβολή μέσω καταχωρήσεων με τα νέα μηνύματα σε επιλεγμένα έντυπα ανά τον κόσμο αλλά και η διαφημιστική εκστρατεία στο διαδίκτυο, με banners στα sites με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, ανάλογα με τα target groups και τις αγορές ενδιαφέροντος...
Για την τακτική διαφημιστική εκστρατεία της περιόδου 2010, οι Ισπανοί θα διέθεταν περίπου 42 εκατ. Ευρώ, ενώ προγραμμάτιζαν fam trips για περίπου 2.500 δημοσιογράφους.
βάσει των απόψεων των δικών μας πολιτικών, όμως, όλα αυτά είναι «ξεπερασμένα»...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου