Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Ισραήλ: Έντονο το ενδιαφέρον για Ελλάδα, από... Θεωδορίδου μέχρι Κάρπαθο!


- Εκτιμήσεις T.O.s για αύξηση 20%-25%, αλλά χρειάζονται πτήσεις και νέους προορισμούς 


Όαση αισιοδοξίας και από τις φωτεινές εξαιρέσεις για τον ελληνικό τουρισμό αυτήν την περίοδο η αγορά του Ισραήλ. Το πολύ θετικό κλίμα μεταξύ των δύο χωρών και των λαών φαίνεται ότι διατηρείται και ενδυναμώνεται...

...και το ενδιαφέρον για ταξίδια και επισκέψεις στην Ελλάδα παραμένει έντονο, παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει και καμία ιδιαίτερη ουσιαστική προσπάθεια καλλιέργειάς του από την πλευρά του ελληνικού κράτους.
Για την πλειονότητα των Ισραηλινών η Ελλάδα φαντάζει πια - και είναι - ως ένας από τους ελάχιστους προορισμούς στους οποίους μπορούν να ταξιδέψουν και να αισθανθούν φιλικά και άνετα, που κατανοούν την κουλτούρα μας, συν του ότι διαθέτουμε και ένα μοναδικό πλεονέκτημα, αγγίζοντας μία από τις αδυναμίες τους: τα μπουζούκια!
Τα οποία μπουζούκια είναι το βασικό “προιόν” που ψάχνουν οι Ισραηλινοί που επισκέπτονται την Αθήνα και οι περισσότεροι είναι άριστα ενημερωμένοι και για όλα τα “σχήματα”, από Καρρά και Μητροπάνο μέχρι Γλυκερία, Μαρινέλλα και Θεοδωρίδου! Τα πρόσφατα επεισόδια και οι καταστροφές, πάντως, οδήγησαν πολλούς στο να ακυρώσουν ταξίδια τους τις επόμενες μέρες ή να τα αναβάλλουν για αργότερα.
Πέραν της Θεσσαλονίκης που εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό προορισμό και για λόγους ιστορικούς, τα νεότερα στοιχεία που προκύπτουν από την ισραηλινή αγορά, όπως φάνηκε και από τις επαφές που έγιναν στο περιθώριο της έκθεσης IMTM 2012,  δείχνουν τάσεις αναζήτησης νέων προορισμών και υπηρεσιών στην Ελλάδα και δη στην ενδοχώρα ή σε λιγότερο “γνωστούς” νησιωτικούς προορισμούς, όπως π.χ. η Κάρπαθος.
Καταγράφεται μία έξαρση στις προτιμήσεις για εναλλακτικές μορφές τουρισμού και τουρισμό υπαίθρου, καθώς και για ταξίδια και εκτός περιόδου αιχμής.
Από την πλευρά των tour operators και των μεγάλων γραφείων, υπάρχουν εκτιμήσεις για αύξηση της τάξης του 20%-25% για φέτος, αν και καθίστανται επιτακτικά πλέον τα αιτήματα για slots και για περισσότερες πτήσεις.
Τη ζήτηση αυτή έρχεται να καλύψει ως ένα βαθμό και η Olympic Air η οποία ξεκινάει ξανά πτήσεις προς Τελ Αβίβ από 9 Μαρτίου, με συχνότητα τρεις φορές την εβδομάδα.
Παρόλα αυτά είναι σαφές ότι η ζήτηση και το ενδιαφέρον που υπάρχει για Ελλάδα, δεν έχει περάσει ακόμα σε επίπεδο πραγματικών αριθμών. Ας ελπίσουμε ότι αυτό θα του δούμε από φέτος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου