- Αλλά και νέο "ρεσάλτο" στην περιουσία του Οργανισμού με μεταβίβαση 24 ακινήτων στο... ΥΠΠΟΤ
Στους ρυθμούς του Ν. 4049/ 2012 κινείται ή θα αρχίσει να κινείται ο ΕΟΤ, καθώς το συγκεκριμένο πλαίσιο δημοσιεύθηκε την περασμένη Πέμπτη και τίθεται σε ισχύ. Πολλά τα επίπεδα: Πρώτον ως προς τα Γραφεία Εξωτερικού, όπου εφαρμόζονται αλλαγές και σε επίπεδο...
...στελέχωσης και λειτουργίας τους και σε επίπεδο γεωγραφικής ομαδοποίησης. Οι ρυθμίσεις για το επιτόπιο προσωπικό έχουν προκαλέσει αντιδράσεις και υπάρχουν πολλές επιφυλάξεις για την αποτελεσματικότητά τους και για την επιτυχημένη εφαρμογή τους στην πράξη και σε βάθος χρόνου. Για αυτό το ζήτημα, φυσικά θα επανέλθουμε.

Τρίτον, και μιας και μιλάμε για έσοδα, ξέραμε για τα 82 ακίνητα του ΕΟΤ και διαχείρισης ΕΤΑ(Δ) που μεταβιβάζονται στους Δήμους (μετά τον θόρυβο που έγινε με τις Περιφέρειες) αλλά στο ψηφισθέν, δηλαδή στον Νόμο προέκυψαν και άλλα 24 ακίνητα - Ξενία, Τουριστικά Περίπτερα, Σπήλαια κ.α. - τα οποία μεταβιβάζονται στο... Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού.
Δύο τινά επ’ αυτού: Γιατί μεταβιβάζονται στο ΥΠΠΟΤ, δηλαδή σε “κατεύθυνση” αντίθετη προς κάθε πολιτική, οδηγία και πρακτική αξιοποίησης δημόσιας περιουσίας και γιατί χωρίς κανένα οικονομικό ή άλλο όφελος για τον ΕΟΤ;
Είναι σαφές ότι λόγω του χαρακτήρα και της τοποθεσίας τους - τα περισσότερα σε αρχαιολογικούς χώρους - αυτά τα περιουσιακά στοιχεία δεν προσφέρονται για ιδιαίτερες εκμεταλλεύσεις, αλλά θα μπορούσαν να αποφέρουν κάποια έσοδα - και όλοι ξέρουμε τι θα πει τουριστικό περίπτερο ή κατάλυμα σε αρχαιολογικούς χώρους - για τους φορείς οι οποίοι θα τα διαχειρίζονται (και ποιοι θα είναι αυτοί άραγε)
Γιατί, επομένως, να μην εισπράττεται ένα ποσοστό υπέρ του ΕΟΤ ή , τουλάχιστον, υπέρ των σκοπών του, όπως π.χ. η προβολή;
Μήπως το τελευταίο διάστημα, ζήσαμε έναν μικρό και με συνοπτικές διαδικασίες "καννιβαλισμό" της περιουσίας του ΕΟΤ, από άποψη κυριότητας και ιδιοκτησίας, χωρίς να ακουστεί "κιχ";
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου