Έχει και ιδιαίτερο και ειδικό ενδιαφέρον, η ανάλυση του tripadvisor για την εξέλιξη των τιμών των ξενοδοχείων με τα οποία συνεργάζεται σε ελληνικούς προορισμούς, με κυριότερο χαρακτηριστικό την υποχώρησή τους έως…
…και 20,3%, το υψηλότερο ποσοστό που κατεγράφη στην Κέρκυρα και γύρω στο 6%-7%, κατά μέσο όρο στους υπόλοιπους, με εξαίρεση τη Μύκονο όπου κατεγράφη ελάχιστη άνοδος.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στο διάστημα που εξετάζει η ανάλυση, τον Νοέμβριο έως τον Ιανουάριο του 2010/2011 και σε σύγκριση 2011/2012, αφενός μεν υλοποιήθηκε η μείωση του ΦΠΑ στις υπηρεσίες διαμονής, αφετέρου δε είχαν μεσολαβήσει τουλάχιστον τρία κύματα προσφορών και χαμηλότερων τιμών από την πλειονότητα των ελληνικών ξενοδοχείων, σε περιόδους δύσκολες, προς ενίσχυση της ζήτησης.
Γενικό και βασικό συμπέρασμα, βέβαια, είναι ότι παρά το γεγονός της αύξησης των αφίξεων το 2011, οι τιμές των ξενοδοχείων εξακολουθούν να πέφτουν ενώ οι χαμηλές τιμές, εξελίσσονται πλέον σε βασικό «κίνητρο» για την προσέλκυση επισκεπτών, τουλάχιστον από την αγορά της Μ. Βρετανίας.
Και όλοι οι επί, περί και εντός τον Τουρισμό, γνωρίζουν πολύ καλά τι σημαίνει και τι μπορεί να σημαίνει και τι κύκλο ανοίγει η προσπάθεια προσέλκυσης πελατείας με γενικευμένη προσφορά χαμηλότερων τιμών. Πόσω μάλλον όταν αυτό γίνεται ακριβώς ως αντιστάθμισμα ή ελλείψει κεντρικών ή περιφερειακών πολιτικών marketing, προβολής και τοποθέτησης στις διεθνείς αγορές.
Χρόνια τα συζητάμε και τα αναλύουμε…Αλλά κάποιοι πανηγυρίζουν για "ρεκόρ" και ανοίγματα νέων αγορών και ζουν στον κόσμο του «foumaro», όπως ευστόχως σχολιάστηκε το πρωί.
Η πιο λεπτομερής και ακριβής απόδοση που έχουμε δει μέχρι τώρα του όλου θέματος και των σχετικών ανακοινώσεων, στο traveldailynews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου