Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΟΤΕΚ: Σε... εξέλιξη η "κολοκυθιά" για το ζήτημα των Σχολών


Μεγάλος θόρυβος έχει δημιουργηθεί με τον ΟΤΕΚ και τα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΠΟΤ για το θέμα των Σχολών Τουριστικών Επαγγελμάτων, μετά και τις πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν σε τοπικά μέσα της Περιφέρειας και την αναπαραγωγή τους και από εμάς. Σύμφωνα με...

...νεότερες δικές μας πληροφορίες, πράγματι υπάρχει θέμα να κλείσουν κάποιες Σχολές από την επόμενη εκπαιδευτική περίοδο, αλλά αυτή τη στιγμή, όπως μας λένε πηγές στο ΥΠΠΟΤ δεν έχουν ληφθεί οριστικές αποφάσεις.
Υπό αυτή την έννοια, μας μεταφέρουν τον ισχυρισμό οτι δεν υπάρχει απόφαση ή επίσημο έγγραφο Γερουλάνου προς τη Διοίκηση, πλην κάποιων προτάσεων που είχαν υποβληθεί από το ΥΠΠΟΤ για τη γενικότερη ανδιάρθρωση του ΟΤΕΚ - και να μην αναπαράγουμε καλύτερα τους χαρακτηρισμούς που μας είπαν για την κατάσταση στον Οργανισμό...- μεταξύ των οποίων εξετάζεται και το κλείσιμο κάποιων από τις Σχολές.
Εμείς αυτό, το ερμηνεύουμε ως εξής:
Πρώτον, υπάρχει απόφαση σε υψηλό πολιτικό επίπεδο - μήπως και λόγω Μνημονίου; - να κλείσουν κάποιες από τις Σχολές του Οργανισμού.
Δεύτερον, δεν έχει αποφασιστεί ακόμα οριστικά και τελεσίδικα ποιες θα είναι αυτές οι Σχολές.
Τρίτον, βρίσκεται σε εξέλιξη μία “μάχη”, πολιτικού και τοπικού πολιτικού χαρακτήρα, για ευνόητους κομματικούς και ψηφοθηρικούς λόγους φυσικά για το ποια Σχολή δεν θα κλείσει.
Αυτό που όλοι ελπίζουν και εύχονται είναι να κλείσει αυτό το θέμα όσο το δυνατόν συντομότερα και αν τέλος πάντων, υπάρχουν τόσο σημαντικά προβλήματα - και άλλα διάφορα...- στον ΟΤΕΚ, να προχωρήσει τάχιστα η αναδιάρθρωσή του.
Είναι απαράδεκτη η εγκατάλειψη, από άποψη πολιτικής μέριμνας και σχεδιασμού, τόσα χρόνια του νευραλγικού τομέα της Τουριστικής Εκπαίδευσης.
Επιεικώς απαράδεκτη! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου