Η ολοκλήρωση του διαγωνισμού για την επίγεια εξυπηρέτηση των περιφερειακών αεροδρομίων δεν κλείνει απλώς έναν κύκλο διαδικασιών και αποφάσεων που ξεκίνησε πριν από αρκετό καιρό, αλλά για τους γνωρίζοντες, δικαιώνει και τον αγώνα δεκαετιών, κυριολεκτικά, ορισμένων...
...επιχειρηματιών που πάσχιζαν και πάλευαν με “θεούς και δαίμονες” του ελληνικύ δημοσίου και όχι μόνον για να ανοίξει αυτό το καθεστώς, να μπουν κανόνες και να σπάσουν στεγανά.
Έχουμε προσωπικές εμπειρίες από αυτή τη διαδικασία, έχοντας ζήσει από κοντά βήμα- βήμα, στιγμή με στιγμή, πολλές από αυτές τις προσπάθειες και τις μάχες που είχα δοθεί σε όλα τα επίπεδα και όλες τι βαθμίδες του κράτους και της αγοράς.
Τελικά ο επιμένων νικά και δικαιώνεται, ακόμα και στην Ελλάδα (έτσι κ. Στέλιο;).
Για την ιστορία και για να καταγραφεί και από εμάς:
Οι βασικές εταιρείες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό είναι οι:
1. H Olympic Handling να αναλαμβάνει την επίγεια εξυπηρέτηση 32 από τα 34 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.
2. H Goldair 21 αερολιμένες και
Η διάρκεια της σύμβασης είναι επτά χρόνια από την ημερομηνία υπογραφής της.
Στα 16 από τα 34 αεροδρόμια θα δραστηριοποιούνται και οι 3 εταιρείες!
Η εν λόγω αγορά, με συνολικό ετήσιο κύκλο εργασιών περί τα 200 εκατ. ευρώ (στοιχεία 2010), είναι ήδη πλήρως απελευθερωμένη, στα πέντε μεγαλύτερα αεροδρόμια της χώρας: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρόδος και Κέρκυρα. Σ' αυτά δραστηριοποιούνται οι τρεις προαναφερθείσες εταιρείες (Ο.Α., Swissport και Goldair).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου