Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Προ του Άθω: 90% αύξηση των προκρατήσεων και ενδιαφέρον από νέες αγορές!


Αύξηση που ξεπερνά το 90% στις προκρατήσεις δείχνουν τα μέχρι σήμερα στοιχεία των συνεργαζόμενων τουριστικών γραφείων με καταλύματα του «τρίτου ποδιού» της Χαλκιδικής.  Η αύξηση σε πολλές περιπτώσεις κυμαίνεται σε...


... πολύ υψηλότερα επίπεδα, με τις αφίξεις να προέρχονται από αγορές ολόκληρης της Ευρώπης, τη βαλκανική χερσόνησο και τη Ρωσία.
Παράλληλα η απήχηση των early bookings προτάσεων των καταλυμάτων προσθέτει μεγάλο ποσοστό μεμονωμένων επισκεπτών στις διανυκτερεύσεις και σηματοδοτεί τη δυναμική είσοδο νέων αγορών στην περιοχή, όπως η Ολλανδία, το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο.
Εντυπωσιακή είναι και η αύξηση των Ιταλών και των Γάλλων.
 «Η συγκυρία που θέλει την Ελλάδα να πρωτοστατεί στις προτιμήσεις των ξένων επισκεπτών μας βρίσκει πιο ώριμους από ποτέ. Έχοντας επενδύσει σε τρίχρονη προσπάθεια προβολής του προορισμού σε ολόκληρη την Ευρώπη, αποδεικνύουμε ότι στην προκειμένη περίπτωση ο επαγγελματισμός απέδωσε γρήγορα», δηλώνει ο Γενικός Γραμματέας Δ.Σ., Ηλίας Γερούκης. «Υπάρχει πλέον έντονο ενδιαφέρον από ολόκληρη την Ευρώπη γι αυτόν τον εξαιρετικό προορισμό, που αναδείξαμε, προβάλαμε και σκύψαμε πάνω του με εξωστρέφεια, προωθώντας συστηματικά όλα του τα συγκριτικά πλεονεκτήματα. Δημιουργήσαμε δεκάδες τουριστικά προγράμματα, τα οποία αναδεικνύουν κάθε μορφή τουρισμού που προσφέρει αλλά και κάθε φυσική και ιστορική γωνιά του και τα διοχετεύσαμε σε εκατοντάδες τουριστικά γραφεία ανά την Ευρώπη. Σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε εντυπωσιακά αποτελέσματα”, αναφέρει χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τα στελέχη του Οργανισμού Προ του Άθω, επιτεύχθηκε η βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης σε ό,τι αφορά τις κοντινές αγορές αλλά και ωρίμανση των συνθηκών, ώστε να προσελκυθούν επισκέπτες από άλλες, από τις οποίες μέχρι τώρα, δεν υπήρχε γνώση του προορισμού.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου