Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

ΗΠΑ: "Φρένο" στη δραματική μείωση των τελευταίων ετών "βλέπει" το HACT


Σαφή μηνύματα ότι η “μεγάλη κατρακύλα” (κατά το μεγάλη ανατριχίλα) την τελευταία πενταετία από την αγορά των ΗΠΑ, σταματάει και μπορεί να αντιστραφεί φέτος, προκύπτουν από τη φετινή  διοργάνωση workshop και εκδήλωση που έγινε χθες από το Ελληνο-Αμερικανικό Τουριστικό Επιμελητήριο (HACT). Σύμφωνα με τον...


...πρόεδρο του HACT Γιώργο Τριβιζά, μέχρι στιγμής, οι κρατήσεις από τις ΗΠΑ προς την Ελλάδα καταγράφουν αύξηση της τάξης του 40%.
Οι αφίξεις από τις ΗΠΑ το 2012 μειώθηκαν για πέμπτη διαδοχική χρονιά φθάνοντας  σε 373.800. σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, δηλαδή σχεδόν στο μισό από το 2007 που θεωρείται η καλύτερη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό ως προς τις αφίξεις Αμερικάνων τουριστών, όταν είχαν ξεπεράσει τις 617.000.
Φυσικά, αντίστοιχη μείωση ακολούθησαν την τελευταία πενταετία και τα τουριστικά έσοδα από τις ΗΠΑ καθώς από 757,4 εκατ. ευρώ το 2007 έφθασαν το 2012 σε 425,9 εκατ. ευρώ. 
Μιλώντας στη χθεσινή εκδήλωση με θέμα την αμερικανική αγορά ταξιδιού, ο κ. Τριβιζάς αποδίδει την αύξηση των κρατήσεων στις μειωμένες τιμές των ελληνικών ξενοδοχείων, στην αύξηση των αεροπορικών πτήσεων από τις ΗΠΑ για Ελλάδα και της ανταγωνιστικότητας των τιμών τους καθώς και στο γεγονός ότι έχουν ξεχαστεί από το μέσο Αμερικάνο οι αρνητικές εικόνες με τις οποίες κατέκλυζαν τα διεθνή ΜΜΕ για την Ελλάδα.  
Όπως ανέφερε, κατά τη διάρκεια του workshop που διοργανώθηκε με πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου στην Αθήνα (γίνεται αντίστοιχο και στη Θεσσαλονίκη) πραγματοποιήθηκαν 775 συναντήσεις μεταξύ 33 εκπροσώπων ελληνικών τουριστικών φορέων και εκπροσώπων εκπροσώπων 28 τουριστικών εταιρειών από τις ΗΠΑ. 
Oι εκπρόσωποι των αμερικανικών ταξιδιωτικών γραφείων ενημερώθηκαν εκτενώς για το ελληνικό τουριστικό προϊόν, κάτι που κρίνεται πολύ σημαντικό καθώς διαπιστώνεται, διαχρονικά, μεγάλο κενό πληροφόρησης και ενημέρωσης της αμερικανικής αγοράς για το τουριστικό προϊόν και τις υπηρεσίες της Ελλάδας. 
Στην Αθήνα αυτές τις ημέρες με αφορμή τις δράσεις του Επιμελητηρίου βρέθηκαν ο Αντιπρόεδρος του ταξιδιωτικού Οργανισμού Questex, Νιλ Στρίκλαντ και η Φίμπι Ρόθκορφ συνιδρυτής του Virtuoso - που εξειδικεύεται στον υπερπολυτελή τουρισμό - και ιδιοκτήτρια του ταξιδιωτικού γραφείου Valerie Wilson Travel
Ο κ. Στρίκλαντ ανακοίνωσε την αποκλειστική συνεργασία που ξεκινάει η Questex με το Επιμελητήριο  στοχεύοντας μέσω του προγράμματος του προώθησης ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στην αμερικανική αγορά να φέρει σε ένα χρόνο στην Ελλάδα έσοδα ύψους 100 εκατ. δολαρίων. 
Εξάλλου, ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Επαγγελματικών Σκαφών Τουρισμού Λάκης Βενετόπουλος αναφέρει ότι ακόμη μεγαλύτερη αύξηση της τάξης του 50% παρατηρείται τη φετινή σεζόν στις κρατήσεις από τις ΗΠΑ για θαλάσσιο τουρισμό στην Ελλάδα και ειδικότερα για κρουαζιέρες με μικρά σκάφη. Επίσης, προσθέτει ότι πολύ μεγάλη ζήτηση για κρουαζιέρες με μικρά σκάφη στη χώρα μας καταγράφεται από την αγορά της Αυστραλίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου