Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Golf: Η Τουρκία το νέο "αστέρι" στη διεθνή αγορά


Πονεμένη ιστορία για εμάς στην Ελλάδα το golf, αλλά τι να κάνουμε, οφείλουμε να μεταφέρουμε τις εξελίξεις: Αναδυόμενο “αστέρι” της διεθνούς αγοράς golf είναι μακράν η Τουρκία, η οποία αναγνωρίζεται και κατατάσσεται πλέον ως ο τέταρτος δημοφιλέστερος προορισμός golf μετά την Ισπανία, την Πορτογαλία και την Σκωτία! Σύμφωνα με την τελευταία ετήσια έρευνα της KPMG, η Τουρκία...


...έχει αναπτύξει σημαντικά το προιόν της στην αγορά του golf, με γήπεδα πολύ καλής ποιότητας και προδιαγραφών, σε συνδυασμό με πακέτα που προσφέρουν εξαιρετική σχέση αξίας προς τιμή (value for money).
Σύμφωνα με την έρευνα, που βασίζεται στα στοιχεία από 110 golf tour operators από 38 χώρες, άλλοι προορισμοί που κερδίζουν έδαφος και πολλούς golfers στη διεθνή αγορά, είναι η Ιταλία και η Βουλγαρία, ενώ πολύ δυναμικά κινούνται το Βιετνάμ και η Ταιλάνδη.
Μεταξύ των ευρημάτων, η διαπίστωση ότι πολλοί golfers πλέον εξετάζουν με μεγαλύτερη προσοχή το value for money ενός προορισμού προκειμένου να τον επιλέξουν, με αποτέλεσμα η τιμή να αναδεικνύεται στο κύριο κριτήριο, ακολουθούμενο από την ποιότητα των γηπέδων, την πρόσβαση και την ποιότητα των καταλυμάτων.
Η πλειονότητα των ταξιδιών για golf, περίπου 56% είναι διάρκειας τεσσάρων έως επτά διανυκτερεύσεων, από γκρουπ 4-6 ή 8-12 ατόμων και η μέση τιμή τους ξεκινάει από 300 ευρώ (χωρίς τα αεροπορικά εισιτήρια) με μέσο κόστος 600-900 ευρώ, ενώ όσοι ταξιδεύουν πάνω από μία εβδομάδα, το μέσο κόστος είναι μεταξύ 1.000 και 1.500 ευρώ. Το κόστος στο υψηλότερο και πιο πολυτελές μέρος της αγοράς, μπορεί να φθάσει και τα 5.000 ευρώ ανά ταξίδι.
Η προφιλέστερη μέθοδος κράτησης παραμένει το τηλεφωνο και το email, αν και καταγράφεται αύξηση των ηλεκτρονικών κρατήσεων.
Για το 50% των ταξιδιών, οι κρατήσεις γίνονται από έναν έως έξι μήνες νωρίτερα, ενώ υπάρχει και ένα ποσοστό 31%, με κρατήσεις πάνω από έξι μήνες πριν το ταξίδι.
Οι Βρετανοί, οι Αμερικανοί και οι Καναδοί παραμένουν οι περισσότεροι golfers αν και ταξιδεύουν πολλοί εντός των χωρών τους για golf, αλλά οι Σκανδιναβοί - κυρίως οι
Σουηδοί - οι Γερμανοί και οι Αυστριακοί βρίσκονται πλέον υψηλά στη λίστα ενώ είναι και εκείνοι που ταξιδεύουν περισσότερο στο εξωτερικό. 
Το 2012, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Golf Tour Operators (IAGTO), οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν κατά 9,3% με κύκλο εργασιών της τάξης του 1,5 δισ. Ευρώ, ενώ διακίνησαν περίπου 1,6 εκατομμύρια πελάτες.
Για το 2013 και τα επόμενα χρόνια, η συντριπτική πλειονότητα των tour operators, πάνω από 80%, προβλέπουν αύξηση, αλλά με σχετική σταθερότητα στις τιμές. 
Μάλιστα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου