- Τι ζήτησε από το πάρκο ο Panos Emporio
- Παρέμβαση από Ο. Κεφαλογιάννη
Λίγο “ήξεις αφήξεις” είναι οι απαντήσεις των εκπροσώπων του ψυχαγωγικού πάρκου Liseberg στις επιστολές και στις διαμαρτυρίες φορέων και επιχειρηματιών της Κρήτης για την πολυσυζητημένη διαφήμιση. Η νέα εξέλιξη είναι ότι έβγαλαν αντίστοιχη και για τη... Μαγιόρκα και ετοιμάζουν και άλλη για...
...την Ιταλία!
Στην απάντησή τους, υποστηρίζουν ότι δεν έχουν πρόθεση να θίξουν ή να προσβάλλουν κανέναν, ότι η εκστρατεία τους είναι χιουμοριστική και ότι θα διαρκέσει δύο εβδομάδες.
Χθες, είχαμε και μία παρέμβαση από την Όλγα Κεφαλογιάννη που βρίσκεται στη Στοκχόλμη για συναντήσεις με tour operators και για να παραστεί σε εκδήλωση για την Ελλάδα. Η υπουργός χαρακτήρισε τη διαφήμιση “άτυχη και κακόγουστη” και σε συνεννόηση με την ελληνική πρεσβεία, η τελευταία προέβη στις απαραίτητες ενέργειες.
Πολύ σοβαρά έχει πάρει την υπόθεση και ο φημισμένος ελληνικής καταγωγής σχεδιαστής Πάνος Παπαδόπουλος, του οίκου Panos Emporio, ο οποίος πέραν του θορύβου που προκαλεί σε ΜΜΕ και στα social media, σε επιστολή του προς την ιδιοκτησία του πάρκου, αφού τους “στολίζει” με διάφορα, ζητάει να προσφέρουν δωρεάν είσοδο σε όλες τις Σουηδικές οικογένειες που πέρασαν ευχάριστες διακοπές στην Ελλάδα!!!
Τώρα, περιμένουμε να δούμε πως θα αντιδράσουν και οι άλλοι προορισμοί...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου