Για την πραγματικά αξιέπαινη προσπάθεια που καταβάλλει ο Δήμος Χερσονήσου, στην Κρήτη, σε επίπεδο οργάνωσης και διαχείρισης προορισμού έχουμε εκφραστεί και προσφάτως. Τώρα, τα αρμόδια στελέχη του ξεκινούν μία νέα ενέργεια με στόχο τη βελτίωση...
...της ενημέρωσης των τουριστικών γραφείων (αλλά και των επισκεπτών) σχετικά με
το τι μπορεί να προσφέρει ο προορισμός. Δημιουργούν τα Destination profiles (προφίλ
προορισμού) για τις τρεις πιο επισκέψιμες δημοτικές ενότητες του Δήμου - Γούβες,
Μάλια, Χερσόνησο –και το συγκεκριμένο προωθητικό υλικό παρέχει τις παρακάτω πληροφορίες
σχετικά με τις δημοτικές ενότητες:
- Γενικές Πληροφορίες ανά δημοτική ενότητα
- Πώς να έρθει κάποιος στη κάθε δημοτική ενότητα
- Την δυναμικότητα των καταλυμάτων
- Την ζήτηση που έχει η κάθε δημοτική ενότητα ανά χώρα
- Τι μπορεί να προσφέρει σ’ ένα φιλοξενούμενο
- Δραστηριότητες
- Φωτογραφικό υλικό
Τα destination profiles απευθύνονται κυρίως στους επαγγελματίες (tour
operators, τουριστικά γραφεία) οι οποίοι «πουλάνε» τον προορισμό στο εξωτερικό και
στους επαγγελματίες του Δήμου (ξενοδοχεία, διαμερίσματα, τουριστικά γραφεία κτλ)
οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτό το υλικό ώστε να ενημερώσουν καλύτερα
τους συνεργάτες τους αλλά και τους υποψήφιους επισκέπτες/φιλοξενούμενους.
Αν θέλετε να δείτε δώ το υλικό προώθησης του προορισμού και πως οργανώνεται
η πληροφορία, μπορείτε να μπείτε:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου