Τόσα χρόνια στην πιάτσα του τουρισμού, έχουν δει τα μάτια μας πολλά και διάφορα και ειδικά στο θέμα των δημοσίων σχέσεων που επιχειρούν να κάνουν εταιρείες, όμιλοι και λοιποί ενδιαφερόμενοι επιζητώντας προβολή. Αλλά ο κατενθουσιώδης διθύραμβος που δημοσιοποίησε...
...γνωστή πιστωτική κάρτα που πανηγυρίζει επειδή “καλωσορίζει” τους ξένους τουρίστες στην Ελλάδα, μέσω διαφημίσεων σε αεροδρόμια και έτσι "αποδεικνύει έμπρακτα την ψήφο εμπιστοσύνης της στην αναπτυξιακή προοπτική του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας", κερδίζει επάξια μία θέση στο top ten υπερβολής και φανφάρας.
Χαλαρώστε, παιδιά. Άλλο να ενημερώνεις ότι κάνεις μία μεγάλη καλαίσθητη διαφημιστική εκστρατεία και άλλο να προσπαθείς να την περάσεις ως τρομερό επίτευγμα υπέρ του ελληνικού τουρισμού που θα εντυπωσιάσει τους τουρίστες που, ήδη, βρίσκονται στη χώρα.
Κάντε κάτι ανάλογο στις “πηγές” του τουρισμού και την περίοδο των κρατήσεων, εκεί που πραγματικά μπορεί να βοηθήσει τον τουρισμό ή χορηγείστε κάποια σοβαρή εκδήλωση σε κάποια μεγάλη αγορά ενδιαφέροντος, να χειροκροτήσουμε και εμείς.
Όλα τα άλλα, τελικά, δεν είναι τίποτα παραπάνω από μηνύματα να χρησιμοποιήσει ένας τουρίστας την κάρτα σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου