Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Προβολή: Τελικά το μόνο που "τρέχει" για Ελλάδα στο εξωτερικό είναι τα... googleads;



Με ενδιαφέρον, για μία ακόμη φορά, διαβάσαμε τα στοιχεία που επικαλείται ο ΕΟΤ για την εκστρατεία μέσω google. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, τον Απρίλιο, το μήνυμα της Ελλάδας προβλήθηκε 200 εκατομμύρια φορές στις επιλεγμένες Ευρωπαϊκές αγορές-στόχους: Αγγλία/Ιρλανδία, Γερμανία, Ολλανδία, Ρωσία, Ισραήλ, Ουκρανία, Τουρκία, Πολωνία και 45 εκατομμύρια φορές στις...


... περιοχές στόχευσης στην αγορά των Η.Π.Α. (Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Σαν Φρανσίσκο). 
Μέσω της καμπάνιας στο Google Search, το Google Display Network και το You Tube, 215.000 μοναδικοί επισκέπτες (unique visitors) επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα του ΕΟΤ, το 70% δηλαδή του συνόλου των μοναδικών επισκεπτών της ιστοσελίδας για το μήνα Απρίλιο (Αυτό, όμως, ενέχει και την ερμηνεία ότι χωρίς την εκστρατεία, οι μοναδικοί επισκέπτες του Απριλίου θα ήταν περίπου... 92.000;).   
Για την καμπάνια του ΕΟΤ στην Ευρώπη, το συνολικό CTR (clicks/impressions)και για τα τρία κανάλια για το μήνα Απρίλιο διαμορφώθηκε στο 0,19% το οποίο, σύμφωνα με τον ΕΟΤ, “θεωρείται πολύ ικανοποιητικό καθώς σύμφωνα με το benchmark της Google ένα ικανοποιητικό CTR για τέτοιες καμπάνιες σε χώρες στόχευσης με τεράστιο ανταγωνισμό είναι περίπου 0.10%, άρα η καμπάνια του ΕΟΤ είχε σχεδόν διπλάσιο”. 
Οκ.
Ειδικότερα στις αγορές της Γερμανίας, της Αγγλίας και της Ουκρανίας, το CTR ήταν σχεδόν τριπλάσιο του μέσου όρου. "Στην καμπάνια στις Η.Π.Α. το συνολικό CTR (clicks/impressions)και για τα τρία κανάλια για το μήνα Απρίλιο ήταν εξαιρετικά υψηλό και διαμορφώθηκε στο 0,57%, ενώ ειδικά στο Display έφτασε το 2,61% το οποίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά όσο οι Η.Π.Α.".
Ιδιαίτερα θετική, όπως αναφέρεται, ήταν και η παρουσία στο youtube, όπου τα video ads του ΕΟΤ συγκέντρωσαν στην καμπάνια της Ευρώπης 501.000 δωρεάν αναπαραγωγές εκ των οποίων 155.000 συνέχισαν στην ιστοσελίδα του ΕΟΤ www.visitgreece.gr,  ενώ στο πλαίσιο της καμπάνιας στις Η.Π.Α. συγκέντρωσαν 440.000 δωρεάν αναπαραγωγές εκ των οποίων 205.000, συνέχισαν στο www.visitgreece.gr.
Μάλιστα. 
Δεν στεκόμαστε στους αριθμούς του you tube που κάπως περιπλέκονται με το συνολικό αριθμό μοναδικών επισκεπτών, αλλά συνεχίζουμε με δημιουργική διάθεση: 
Εμείς επαναλαμβάνουμε ότι ναι μεν η εκστρατεία στα συστήματα της google, είναι μία ενέργεια που δεν είχε ξαναγίνει ποτέ σε τέτοια έκταση και ένταση και μπράβο στο team, αλλά όσο επιτυχημένη και να είναι, δεν μπορεί μόνη της να σηκώσει ούτε κατά διάνοια το βάρος των αναγκών προβολής ενός προορισμού όπως η Ελλάδα.
Απευθύνεται σε συγκεκριμένα κοινά και πελατειακές ομάδες και δεν γνωρίζουμε την πραγματική της αποτελεσματικότητα - δηλαδή αν ο επισκέπτης έχει κάνει κράτηση ή σκοπεύει να κάνει ή αν κάνει τελικά - σε σχέση με το κόστος της.
Τέτοιου είδους εκστρατείες μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητά τους, όταν λειτουργούν συμπληρωματικά ή όταν υποστηρίζουν γενικότερα και μεγαλύτερα πλάνα εκστρατειών προβολής και marketing. 
Και δυστυχώς τέτοιο δεν έχουμε και φυσικά χωρίς ευθύνη του ΕΟΤ. Αλλού “χάθηκε η μπάλλα”...
Ωστόσο, είναι καλύτερα, λεπτομερέστερα και περισσότερα τα στοιχεία αυτήν τη φορά
Και λιγότερο εμφανής και προκλητική, η προσπάθεια εξωραϊσμού τους και δημιουργίας εντυπώσεων.
Πάντως, χαλάλι το βρίσιμο που μας ρίξατε για την προηγούμενη ανάρτηση, ειδικά εσείς οι κυρίες (τι, δεν τα μαθαίνουμε, νομίζετε;)!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου