Καταγγελίες για φοβερή ταλαιπωρία και απαράδεκτη συμπεριφορά προς τους επιβάτες της χθεσινοβραδυνης πτήσης της Lufthansa από τη Φρανφκούρτη προς Αθήνα η οποία αναχώρησε τελικά.. πριν από λίγο, μας στέλνουν με μηνύματα αναγνώστες μας! Η ταλαιπωρία άρχισε...
...όταν αφού έγινε η επιβίβαση στο αεροπλάνο, λίγη ώρα μετά ειδοποιήκαν οτι υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα και οτι θα πρέπει να αποβιβαστούν.
Αρκετή ώρα αργότερα, σύμφωνα με τις καταγγελίες, επιβιβάστηκαν στο δεύτερο αεροπλάνο αλλά τελικά η πτήση δεν πραγματοποιήθηκε γιατί το αεροπλάνο δεν πρόλαβε να πάρει άδεια απογείωσης πριν από τις 23:00 που... κλείνει το αεροδρόμιο!!!
Τους κατέβασαν πάλι, τους έρμους τους επιβάτες, χωρίς αποσκευές, τους ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχουν ξενοδοχεία διαθέσιμα και τους έδωσαν ένα “κουπόνι” 10 ευρώ για να... βγάλουν τη νύχτα!
Όσοι έψαξαν για ξενοδοχεία, βρήκαν δωμάτια αλλά με παλαβές τιμές, κάτι που εξηγείται καθώς αυτές τις μέρες βρίσκονται σε εξέλιξη δύο μεγάλες εκθέσεις στην Φρακφούρτη, μία τεχνικού εξοπλισμού και η διεθνής συνεδριακή IMEX.
Μας είπαν και άλλα κωμικοτραγικά - μέχρι και για... “ράντζα” - αλλά περιμένουμε αναλυτικά στοιχεία, περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες φυσικά, επομένως θα επανέλθουμε αργότερα, μέσα στην ημέρα.
Και μετά λέμε για την Ελλαδίτσα και τους Έλληνες...
Τους καταλαβαίνω απόλυτα. Η Lufthansa μας έκανε παρόμοια στην πτήση από Νέα Υόρκη προς Φραγκφούρτη προχθές, στις 19/5/12. Μας έβγαλαν από το αεροπλάνο γιατί χάλασε και για 2 ώρες μας άλλαζαν ουρές που περιμέναμε, χωρίς καμία πληροφόρηση. Όταν εκνευριστήκαμε, κάλεσαν την αστυνομία και εμείς ζητήσαμε αυτά που μας όφειλαν, βάση των κανονισμών. Μετά από 3,5 ώρες μας πήγαν σε ένα ξενοδοχείο, 70 χλμ μακριά, και μας έδωσαν κουπόνια που αντιστοιχούσαν σε μισό γεύμα και μισό πρωινό. Μας είπαν να πάρουμε εμείς τηλέφωνο να διορθώσουμε τις κρατήσεις για τις πτήσεις ανταποκρίσης μας. Μετά από 4 ώρες προσπαθειών και 1 ώρα αναμονής τα καταφέραμε να πιάσουμε γραμμή και να το τακτοποιήσουμε. Την επομένη μας άφησαν να περιμένουμε μισή ώρα στον ήλιο για τα λεωφορεία γιατί δεν τα είχαν προγραμματίσει σωστά. Η τελική ώρα αναχώρησης άλλαξε 4 φορές, στο τέλος το αεροδρόμιο απέσυρε την πτήση από τους πίνακες γιατί δεν υπήρχε αξιοπιστία. Τελικά βέβαια χάθηκαν όλες οι ανταποκρίσεις μας και έπρεπε να σταθούμε πάλι στην ουρά και να κάνουμε κράτηση για νέες. Το κερασάκι ήρθε όταν σε λιγότερο από μια ώρα πριν την πτήση άλλαξαν την θύρα αποβίβασης, με αποτέλεσμα να τρέχουμε ένα χιλιόμετρο πίσω, από Α25 σε Α1, για να προλάβουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήπριν μας πουν για το τεχνικό προβλημα, μας ανεφεραν οτι θα υπαρξει καθυστερηση μισης ώρας λόγω καταιγιδας στην περιοχη της Γερμανιας και του Αμστερνταμ και στην συνεχεια οτι εχει εναερια κυκλοφορια...τελικα αποφασισαν οτι ειχε τεχνικη βλαβη το αεροπλανο και μας ειχαν κλεισμενους μεσα στο αεροπλανο σαν τα ποντικια απο τις 9.45 μεχρι τις 10.45 για να μας πουν τελικα οτι εχουμε μονο ενα τεταρτο στην διαθεση μας για να αλλαξουμε αεροπλανο και να παρουμε εγκριση να φυγουμε γιατι μετα τισ 23¨00 δεν απογειωνονται αεροπλανα στο αεροδρομιο τησ Φρανκφουρτης. Καταλαβαινετε οτι δεν ηταν ετσι κι αλλιως εφικτο να προλαβουμε να αλλαξουμε αεροπλανο και να απογειωθουμε σε τοσο λιγο χρονικο διαστημα και οταν φτασαμε τελικα 10.58 στο αλλο αεροπλανο και ανεβηκαμε επανω, μας ανακοινωσαν οτι προσπαθησαν αλλα δεν μπορουμε τελικα να φυγουμε. Ηταν δηλαδη κοροιδια απο την αρχη...Δεν μπορει να μην ηξεραν εξ αρχης οτι το αεροπλανο δεν μπορει να πεταξει απλα καθυστερουσαν εσκεμενα προκειμενου να μην αναλαβουν το κοστος αν ακυρωνονταν η πτηση και εβγαλαν ανακοινωση οτι η πτηση δεν ακυρωθηκε αλλα ειναι καθυστερημενη επιτηδες.Στην συνεχεια οταν μας μετεφεραν στο αεροδρομιο μας ειπαν οτι δεν μπορουν να βρουν ξενοδοχειο λογω της ΙΜΕΧ κι εκει διαπιστωσαμε οτι μια αλλη πτηση η οποια αναχωρουσε για Μιλανο 11¨20 και ακυρωθηκε, φιλοξενησε ολους τους επιβατες στο SHERATON. Δεν μας παρειχαν το παραμικρο, ουτε καν το ΚΙΤ που ειθισται να δινουν σε αυτες τισ περιπτωσεις και δεν μας εδωσαν ουτε φαγητο απλα παρειχαν κατι μπουκαλια νερο που δεν εφταναν για ολους. Ηταν πραγματικα τραγικη εμπειρια αλλα δεν θα το αφησουμε ετσι...θα το καταγγειλουμε παντου!
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ηθελα να στειλω καποιες φωτογραφιες documenta προς ανάρτηση. Πως μπορω να τα στειλω?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή Evi, στο tourismlobby@gmail.com
Διαγραφή