Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Κινήσεις υπηρεσιακής για Τουρισμό: "Ασκήσεις" επί ξυρού ακμής


- Ο ΕΟΤ "ανακαλύπτει" το brand monitoring και...
- ...η υπηρεσιακή κυβέρνηση "ανακαλύπτει" τον ΕΟΤ και επιχειρεί συντονισμό δημόσιων φορέων 

Από σήμερα αναμένεται να αρχίσουν να εξειδικεύονται οι κινήσεις που αποφασίστηκαν στη πολυσυζητημένη σύσκεψη στο Μαξίμου προχθές, για τον Τουρισμό. Διατηρώντας επιφυλάξεις για την αποτελεσματικότητα όλης αυτής της όψιμης “κινητικότητας”, εμείς σήμερα αποκαλύπτουμε ότι...

...ο ΕΟΤ, στο μεταξύ, αποφάσισε και προχωρεί στην υλοποίηση μίας νέας “εκστρατείας”, μέσω διαδικτύου, με έμφαση στη συγκροτημένη και συντονισμένη παρουσία της Ελλάδας στο διεθνές περιβάλλον των social media.
Για πρώτη φορά - τουλάχιστον στα χρόνια που ξέρουμε και θυμόμαστε εμείς - ο ΕΟΤ θα “περπατήσει”, μεταξύ άλλων και στα πεδία του Brand monitoring και το “χέρι” του, θα το κρατάει η εταιρεία mindworks. Brand monitoring, πολύ απλά, σημαίνει συστηματική παρακολούθηση όσων γράφονται και σχολιάζονται για την Ελλάδα, κυρίως στα μέσα κοινωνικής διασύνδεσης, όπως τα facebook, twitter και άλλα και απάντηση σε όσες περιπτώσεις κρίνεται σκόπιμο.
Ουσιαστικά κάνει αισθητή την παρουσία - μέσω θέσεων, τοποθετήσεων και σχολίων - της χώρας/προορισμού σε αυτά τα δίκτυα.
Η σχετική συνεργασία, που περιλαμβάνει και άλλες πτυχές και πεδία δράσης, θα ανακοινωθεί επίσημα πιθανότατα σήμερα και περισσότερα στοιχεία και λεπτομέρειες για την στρατηγική που θια ακολουθηθεί, την επόμενη εβδομάδα.
Υποπτευόμαστε ότι το ευρύτερο στρατηγικό σχέδιο που εκπονεί η συγκεκριμένη εταιρεία, θα χρησιμοποιηθεί - για να μην πούμε θα αναλωθεί - στο πλαίσιο της υπηρεσιακής κυβέρνησης, προκειμένου να στηριχθεί η παρέμβαση που φέρεται να προωθεί.
Το σχολιάζαμε χθες, το επαναλαμβάνουμε και σήμερα: 
Εκ πείρας και από την εμπειρία των τελευταίων χρόνων, κινήσεις που γίνονται υπό το βάρος πιέσεων, πρωτίστως επικοινωνιακών, και σε διεθνές περιβάλλον ιδιαίτερα εχθρικό, σπάνια αποδίδουν τα προσδοκόμεναΕιδικά όσο ακούμε για συντονισμό 20-30 φορέων του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα και άλλα τέτοια, τόσο πιο πολλές επιφυλάξεις εισπράττουμε και από τον τουριστικό κόσμο...
Τα πράγματα είναι απλά: Ο μοναδικός Οργανισμός που έχει να παρουσιάσει κάποιο σχέδιο και που μπορεί να συντονίσει κάποιες κινήσεις είναι ο ΕΟΤ.   
Ωστόσο, ύστερα από σχεδόν δύο εβδομάδες που πέρασαν και σε δύο εβδομάδες που απομένουν μέχρι τις εκλογές, που ακριβώς στοχεύει και τι ακριβώς επιδιώκει για τη θέση του Ελληνικού Τουρισμού αυτήν την περίοδο η υπηρεσιακή κυβέρνηση;
Ελπίζουμε ότι αυτή η νέα προσπάθεια του ΕΟΤ, που ήταν ανεξάρτητη από τα σχέδια της υπηρεσιακής κυβέρνησης - και που φυσικά δεν μπορεί να σηκώσει επάνω της όλο το βάρος μίας επικοινωνιακής αντίδρασης της χώρας σε αυτό το απίστευτο διεθνές σκηνικό, ούτε αυτός είναι ο βασικός σκοπός της - δεν θα “καεί” στην "πυρά" μίας κακώς εκλαμβανόμενης λογικής του “κάτι πρέπει να κάνουμε...”.
Για να δούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου