- Ο ΕΟΤ "ανακαλύπτει" το brand monitoring και...
- ...η υπηρεσιακή κυβέρνηση "ανακαλύπτει" τον ΕΟΤ και επιχειρεί συντονισμό δημόσιων φορέων

...ο ΕΟΤ, στο μεταξύ, αποφάσισε και προχωρεί στην υλοποίηση μίας νέας “εκστρατείας”, μέσω διαδικτύου, με έμφαση στη συγκροτημένη και συντονισμένη παρουσία της Ελλάδας στο διεθνές περιβάλλον των social media.

Ουσιαστικά κάνει αισθητή την παρουσία - μέσω θέσεων, τοποθετήσεων και σχολίων - της χώρας/προορισμού σε αυτά τα δίκτυα.
Η σχετική συνεργασία, που περιλαμβάνει και άλλες πτυχές και πεδία δράσης, θα ανακοινωθεί επίσημα πιθανότατα σήμερα και περισσότερα στοιχεία και λεπτομέρειες για την στρατηγική που θια ακολουθηθεί, την επόμενη εβδομάδα.
Υποπτευόμαστε ότι το ευρύτερο στρατηγικό σχέδιο που εκπονεί η συγκεκριμένη εταιρεία, θα χρησιμοποιηθεί - για να μην πούμε θα αναλωθεί - στο πλαίσιο της υπηρεσιακής κυβέρνησης, προκειμένου να στηριχθεί η παρέμβαση που φέρεται να προωθεί.
Το σχολιάζαμε χθες, το επαναλαμβάνουμε και σήμερα:
Εκ πείρας και από την εμπειρία των τελευταίων χρόνων, κινήσεις που γίνονται υπό το βάρος πιέσεων, πρωτίστως επικοινωνιακών, και σε διεθνές περιβάλλον ιδιαίτερα εχθρικό, σπάνια αποδίδουν τα προσδοκόμενα. Ειδικά όσο ακούμε για συντονισμό 20-30 φορέων του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα και άλλα τέτοια, τόσο πιο πολλές επιφυλάξεις εισπράττουμε και από τον τουριστικό κόσμο...

Ωστόσο, ύστερα από σχεδόν δύο εβδομάδες που πέρασαν και σε δύο εβδομάδες που απομένουν μέχρι τις εκλογές, που ακριβώς στοχεύει και τι ακριβώς επιδιώκει για τη θέση του Ελληνικού Τουρισμού αυτήν την περίοδο η υπηρεσιακή κυβέρνηση;
Ελπίζουμε ότι αυτή η νέα προσπάθεια του ΕΟΤ, που ήταν ανεξάρτητη από τα σχέδια της υπηρεσιακής κυβέρνησης - και που φυσικά δεν μπορεί να σηκώσει επάνω της όλο το βάρος μίας επικοινωνιακής αντίδρασης της χώρας σε αυτό το απίστευτο διεθνές σκηνικό, ούτε αυτός είναι ο βασικός σκοπός της - δεν θα “καεί” στην "πυρά" μίας κακώς εκλαμβανόμενης λογικής του “κάτι πρέπει να κάνουμε...”.
Για να δούμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου