Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Αεροδρόμιο Φρανφκούρτης: "Γερμανικά γυμνάσια" με... ράντζα, ελέω Lufthansa, στους επιβάτες για Αθήνα!


Welcome στα... ράντζα!

Είναι τόσα πολλά τα σχόλια που ακούμε από το πρωί από τους ανθρώπους που υπέστησαν όλη αυτήν την ταλαιπωρία, τον εξευτελισμό και την ταπείνωση από τα στελέχη της Lufthansa και του αεροδρομίου της Φρακφούρτης, για το θέμα που αποκαλύψαμε το πρωί, που δεν φθάνουν οι...

...αναρτήσεις μίας μέρας ολόκληρης για να τα χωρέσουν!
Ένα έχουμε να πούμε μόνο: Φανταστείτε, απλά φανταστείτε, να είχε συμβεί αυτό στο  “Ελ. Βενιζέλος” ή σε κάποιο άλλο από τα δύο-τρία μεγαλύτερα αεροδρόμιά μας, σε πτήση με Γερμανούς επιβάτες!
Διαλέξτε... ράντζο  στο υπερσύγχρονο
αεροδρόμιο της Φρακφούρτης

Θαυμάστε τις φωτογραφίες που μόνον εμείς έχουμε αυτή την στιγμή.
Αυτά ήταν τα... προνομιακά:
Είχαν θέα στον "ακάλυπτο"!

Φανταστείτε τι θα μας έσερναν, για πόσο καιρό και πρώτα και καλύτερα - για να είμαστε και δίκαιοι και ειλικρινείς- τα ίδια τα δικά μας τα ΜΜΕ!
Και φυσικά... καταξοδεύτηκαν!

Κατά τα λοιπά και για την ιστορία, σε συνέχεια των πρωϊνών πληροφοριών, συμπληρώνουμε
ότι επειδή στην πτήση - η βραδυνή πτήση προς Αθήνα - ταξίδευαν και επαγγελματίες επισκέπτες και hosted buyers που είχαν έρθει για την έκθεση IMEX, το θέμα έχε αρχίσει και παίρνει μεγάλες διαστάσεις και σύμφωνα με πληροφορίες μας έχει παρέμβει και η διοργανώτρια εταιρεία. 
Θυμίζουμε ότι σύμφωνα με τις μαρτυρίες των επιβατών, στελέχη της Lufthansa, τους ενημέρωσαν αργά το βράδυ ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα ξενοδοχεία για να τους φιλοξενήσουν - ως υποχρεούται η εταιρεία να κάνει σε τέτοιες περιπτώσεις - αλλά η αλήθεια είναι ότι υπήρχαν διαθέσιμα δωμάτια, απλώς λόγω των δύο εκθέσεων που γίνονται αυτές τις μέρες στην πόλη, οι τιμές που ζητούν τα ξενοδοχεία είναι υψηλές.
Θα έχουμε και συνέχεια...

1 σχόλιο:

  1. Η συμπεριφορα και η ταλαιπωρια μας ηταν πραγματικα περα απο καθε προηγουμενο...Απλα δεν περιγραφεται με λογια... Θα πρεπει αν δρασουν τα ΜΜΕ αμεσα και συντονισμενα και να ενημερωθει ο ΙΑΤΑ, ΣΕΤΤΕ, ΕΟΤ και HAPCO! Εχουν ηδη γινει κινησεις απο εμας αλλα θελουμε την βοηθεια σας σε αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή