- "Ράντζα σε παράταξη, νερό και μηλόζουμο!"
Ιδού και μία κατατοπιστικότατη και παραστατικότατη μαρτυρία από επιβάτη της περιπετειώδους πτήσης. Δεν χρειάζεται κανένα σχόλιο από τη δική μας πλευρά. “Μεγάλη ταλαιπώρια! Αναρωτιέμαι αν στο αεροδρόμιο της Αθήνας γινόταν η ίδια περίπτωση, με ένα αεροπλάνο γεμάτο επαγγελματίες του τουρισμού από τη Γερμανία, τι θα είχε γίνει.
Ιδού και μία κατατοπιστικότατη και παραστατικότατη μαρτυρία από επιβάτη της περιπετειώδους πτήσης. Δεν χρειάζεται κανένα σχόλιο από τη δική μας πλευρά. “Μεγάλη ταλαιπώρια! Αναρωτιέμαι αν στο αεροδρόμιο της Αθήνας γινόταν η ίδια περίπτωση, με ένα αεροπλάνο γεμάτο επαγγελματίες του τουρισμού από τη Γερμανία, τι θα είχε γίνει.
Η πτήση μας ήταν να αναχωρήσει 21.40. Είχαμε μια μικρή καθυστέρηση – όχι σπουδαία - και όταν είχαμε μπει στο αεροπλάνο (γεμάτο, στην οικονομική δεν πρέπει να είχε ούτε μια θέση άδεια), είδαμε να καταφθάνουν έξω από το αεροπλάνο συνεργεία, το ένα μετά το άλλο και να κοιτάζουν κάτι στο φτερο. Μετά από λίγο μας ανακοίνωσε ο πιλότος ότι δεν θα πετάξουμε με αυτό το αεροπλάνο (ήταν 22.20 – 22.30 περίπου) και ότι θα πρέπει να κάνουμε πολύ γρήγορα για να τρέξουμε στο άλλο που θα έπρεπε να φύγει το αργότερο στις 11 γιατι το αεροδρόμιο κλεινει. Μάλιστα μας είπαν ότι οι αποσκευές φέυγουν αμέσως και ότι δυστυχώς δεν θα προλάβουν να μας προσφέρουν φαγητό αλλά θα φροντίσουν να μας το αντικαταστήσουν με περισσότερο ποτό (!). Βέβαια, μέχρι να γίνουν όλα αυτά, το φορτηγό του catering είχε έρθει ήδη και πήρε τα πάντα – να μην τα πετάξουν κι όλας!
Περιμέναμε αρκετή ώρα μέχρι να έρθουν τα λεωφορεία του αεροδρομίου να μας πάρουν και να μας μεταφέρουν στο επόμενο αεροσκάφος και όταν τελικά ήρθαν, το πρώτο αποβίβασε τους επιβάτες που ανέβηκαν τις σκάλες, μπήκαν στο αεροπλάνο και μέχρι να φτάσει και το επόμενο λεωφορείο με τους υπόλοιπους, τους κατέβαζαν γιατί δεν προλάβαμε τις 23.00!
Οπότε ξαναμπήκαμε στα λεωφορεία και πήγαμε στο αεροδρόμιο όπου δεν υπήρχε κανένας να μας κατευθύνει. Άλλοι πήγαν να παραλάβουν αποσκευές (που δεν πήραμε τελικά), άλλοι στο check in.
Τελικά μπήκαμε σε μια ατελείωτη ουρά (πρέπει να υπήρχε και άλλη πτήση με την ίδια τύχη) όπου αντί να μας πουν με μια ανακοίνωση γενική ότι τα Boarding cards δεν θα αλλάξουν και ότι η πτήση μας έχει καθυστέρηση (όχι ακύρωση, για να μην έχουν να πληρώσουν περισσότερα βάσει της νομοθεσίας), το έκαναν σε έναν ένα!
Εμείς νομίζαμε ότι στα counter θα μας κλείσουν κανένα ξενοδοχείο ή θα προσπαθήσουν να κάνουν κάτι, αλλά το μόνο που μας είπαν είναι ότι "έχουμε φροντίσει για κρεβάτι" και μας δείχνουν τον ημιόροφο πάνω από το check in!!!
Ράντζα σε παράταξη, το ένα δίπλα στο άλλο, νερό και μηλόζουμο. Όταν κάποιος πήγαινε να παραπονεθεί του έδιναν και ένα voucher 10 ευρώ για τα Mac Donalds (- γιατί εντωμεταξύ στο αεροδρόμιο δεν υπήρχε πλέον τίποτα ανοικτό). Είπαν ότι στην πόλη δεν υπήρχε τίποτα σε ξενοδοχείο – η αλήθεια είναι ότι ένα ξενοδοχείο δεν θα μπορούσε να μας φιλοξενήσει αλλά δωμάτια μεμονωμένα υπήρχαν σε πολλά ξενοδοχεία. Κάποιοι πήγαν στο Sheraton στο αεροδρόμιο και πλήρωσαν 600 + ευρώ, κάποιοι πήγαν στο κέντρο στο Marriot και πλήρωσαν 335 ευρώ, κάποιοι φιλοξενήθηκαν στα δωμάτια συναδέλφων. Οι περισσότεροι όμως έμειναν στο αεροδρόμιο! Ανάμεσα σε αυτούς, ξένοι που είχαν long haul πτήσεις (από Ασία και Βραζιλία) που έφταναν στην Ελλάδα για διακοπές!
Τελικά μπήκαμε σε μια ατελείωτη ουρά (πρέπει να υπήρχε και άλλη πτήση με την ίδια τύχη) όπου αντί να μας πουν με μια ανακοίνωση γενική ότι τα Boarding cards δεν θα αλλάξουν και ότι η πτήση μας έχει καθυστέρηση (όχι ακύρωση, για να μην έχουν να πληρώσουν περισσότερα βάσει της νομοθεσίας), το έκαναν σε έναν ένα!
Εμείς νομίζαμε ότι στα counter θα μας κλείσουν κανένα ξενοδοχείο ή θα προσπαθήσουν να κάνουν κάτι, αλλά το μόνο που μας είπαν είναι ότι "έχουμε φροντίσει για κρεβάτι" και μας δείχνουν τον ημιόροφο πάνω από το check in!!!
Ράντζα σε παράταξη, το ένα δίπλα στο άλλο, νερό και μηλόζουμο. Όταν κάποιος πήγαινε να παραπονεθεί του έδιναν και ένα voucher 10 ευρώ για τα Mac Donalds (- γιατί εντωμεταξύ στο αεροδρόμιο δεν υπήρχε πλέον τίποτα ανοικτό). Είπαν ότι στην πόλη δεν υπήρχε τίποτα σε ξενοδοχείο – η αλήθεια είναι ότι ένα ξενοδοχείο δεν θα μπορούσε να μας φιλοξενήσει αλλά δωμάτια μεμονωμένα υπήρχαν σε πολλά ξενοδοχεία. Κάποιοι πήγαν στο Sheraton στο αεροδρόμιο και πλήρωσαν 600 + ευρώ, κάποιοι πήγαν στο κέντρο στο Marriot και πλήρωσαν 335 ευρώ, κάποιοι φιλοξενήθηκαν στα δωμάτια συναδέλφων. Οι περισσότεροι όμως έμειναν στο αεροδρόμιο! Ανάμεσα σε αυτούς, ξένοι που είχαν long haul πτήσεις (από Ασία και Βραζιλία) που έφταναν στην Ελλάδα για διακοπές!
Όταν άναψαν λίγο τα αίματα ηρθε και η αστυνομία για να επιβάλλει την τάξη, με στυλ ιδιαίτερα ενοχλητικό, όπως και της κυρίας από την LH που είχε αναλάβει το ρόλο να μας ενημερώσει (αρκετά αργά, πρέπει να ήταν 01.00).
Όπως θα δείτε, απολογητικό δεν το λες το ύφος της... (σ. tourismlobby: το είδαμε το βιντεάκι, είναι όντως εκνευρισμένη, επιθετική και... ενοχλημένη κιόλας, στο τέλος, η κυρία, αλλά κρίναμε ότι δεν χρειάζεται να το δημοσιοποιήσουμε ακόμα)
Όπως θα δείτε, απολογητικό δεν το λες το ύφος της... (σ. tourismlobby: το είδαμε το βιντεάκι, είναι όντως εκνευρισμένη, επιθετική και... ενοχλημένη κιόλας, στο τέλος, η κυρία, αλλά κρίναμε ότι δεν χρειάζεται να το δημοσιοποιήσουμε ακόμα)
Μας είχαν πει ότι η πτήση θα πετούσε σήμερα στις 8.10 το πρωί, αλλά δεν ήταν στον πίνακα αναχωρήσεων και στο counter που πήγαμε εμείς να τσεκάρουμε, και στα άλλα δύο εκατέρωθεν δεν είχαν ιδέα οι υπάλληλοι!”.
Εντάξει, τι άλλο να πούμε, το είδαμε και αυτό...
Εντάξει, τι άλλο να πούμε, το είδαμε και αυτό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου