Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

fvw workshop 2012: "Μάθημα" μετά παρατηρήσεων από τον Studiosus...


Καλά εξελίχθηκε σε γενικές γραμμές το workshop του fvw στην Αθήνα, τελικά. Οι εκπρόσωποι και τα στελέχη των γερμανικών, κυρίως, tour operators, τοποθετήθηκαν, με τη γνωστή γερμανική επαγγελματική αμεσότητα. Αρκετά σκληρός και "ωμός" στις παρατηρήσεις του για τις...

...τουριστικές υπηρεσίες και το επίπεδο και τον τρόπο λειτουργίας των ελληνικών ξενοδοχείων υπήρξε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Studiosus, Peter Strub.
P. Strub
Ο Studiosus είναι ένας specialist tour operator που ειδικεύεται σε ταξίδια που έχουν να κάνουν με τον πολιτισμό,τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά, την ιστορία ενός τόπου και γενικά που επικεντρώνονται στην επιμορφωτική διάσταση και στα ειδικά τοπικά, κοινωνικά αι πολιτιστικά χαρακτηριστικά ενός προορισμού. Διακινεί περίς τις 100.000 πελάτες ετησίως.
Ο κ. Strub, λοιπόν, υπήρξε αρκετά καυστικός στις επισημάνσεις του για ελληνικά ξενοδοχεία σε δημοφιλείς προορισμούς αλλά και για τον τρόπο προβολής της Ελλάδας γενικότερα.
Βασική αιχμή των σχολίων του ήταν η έλλειψη ευελιξίας και προσοχής στις απαιτήσεις και προτιμήσεις των πελατών από την πλευρά των ελλήνων ξενοδόχων σε σύγκριση, για παράδειγμα, με τους Τούρκους συναδέλφους τους.
“Αν οι Γερμανοί πελάτες σε ελληνικά ξενοδοχεία ζητάνε muesli στο πρωινό τους, αυτό μπορεί να δυσκολεύει πολύ τους ‘Ελληνες ξενοδόχους. Στην Τουρκία, όμως θα κάνουν τα πάντα για να τα βρουν, ακόμα και αν πάνε εκείνη την ώρα να τα αγοράσουν από το super market!” είπε κάποια στιγμή χαρακτηριστικά και πρόσθεσε “ότι αυτό, ίσως συμβαίνει επειδή οι έλληνες είναι πολλά χρόνια στον τουρισμό και δεν προσαρμόζονται τόσο εύκολα πια ενώ οι Τούρκοι είναι “νεότεροι” και προσαρμόζονται αμέσως στις απαιτήσεις των πελατών τους”...
Έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα της ημιδιατροφής, ζήτημα το οποίο “σήκωσε” πάρα πολύ και επέστρεφε σε αυτό καθ’ ολη τη διάρκεια της παρέμβασής του και της συζήτησης που ακολούθησε.
Εν ολίγοις είπε ότι είναι ένα ξενοδοχειακό προιόν εντελώς ξεπερασμένο που κανείς δεν ζητάει πια και το οποίο περιορίζει τον πελάτη...
Τέλος, επισήμανε ότι τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα ανοίγουν ολοένα και πιο αργά, π.χ. φέτος στα τέλη Μαίου και αργά ξεκινούν και οι πτήσεις charter, εξέλιξη που για το μεγαλύτερο μέρος της δικής του πελατείας συνιστά πρόβλημα, αφού πρόκειται για άτομα που δεν θέλουν να ταξιδεύουν μέσα στο καλοκαίρι.
Κ. Hildebrandt
Κάποιες απαντήσεις απο την πλευρά του κοινού έδωσε ο κ. Γ. Ματσίγκος, από την Ρόδο, ο οποίος περισσότερο απάντησε στα περί προσαρμογής των ξενοδοχείων αλλά και για το θέμα της ημιδιατροφής και του all inclusive.
Στο "κλείσιμο" του workshop δόθηκαν και κάποια στοιχεία από τον διευθυντή σύνταξης του fvw Klaus Hildebrandt, σύμφωνα με τα οποία, η Ελλάδα βρίσκεται στην 7η θέση των προτιμήσεων των Γερμανών για ταξίδια διακοπών, μετά την Ισπανία, την Ιταλία, την Τουρκία, την Αυστρία, τη Γαλλία και την Κροατία.

Οι οποίοι Γερμανοί δαπάνησαν περί τα 61 δισ. ευρώ για ταξίδια και τουρισμό το 2011, παραμένοντας η κορυφαία αγορά προέλευσης τουριστών του κόσμου.
Από χθες το απόγευμα, οι συμμετέχοντες στο workshop του fvw βρίσκονται στην Πελοπόννησο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου