Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

TripAdvisor: Τι... "βουτάμε" από τα δωμάτια των ξενοδοχείων

- Τι παραδέχονται οι πελάτες, τι διαπιστώνουν οι ξενοδόχοι...

Οι περισσότεροι από όσους μένουμε σε κάποιο ξενοδοχείο, συνηθίζουμε φεύγοντας να παίρνουμε μαζί διάφορά “καλούδια” από τα δωμάτια, συνήθως σαμπουανάκια, conditioner και shower gels που παρέχονται και σε… βολικές συσκευασίες. Υπάρχουν και πελάτες, όμως, που αισθάνονται κάπως πιο…


…ελεύθεροι να “σηκώσουν” και πολλά άλλα είδη που βρίσκονται στα δωμάτια των ξενοδοχείων, όπως πετσέτες, λάμπες φωτισμού και οι… μπαταρίες του τηλεχειριστηρίου!
Η έρευνα TripBarometer Truth in Travel του TripAdvisor, αποκαλύπτει τι ακριβώς αφαιρούν από τα δωμάτια ξενοδοχείων οι πελάτες, συγκρίνοντας μάλιστα τι παραδέχονται ότι παίρνουν οι ίδιοι οι πελάτες αλλά και τι αναφέρουν οι ίδιοι οι ξενοδόχοι.
Κατ’ αρχάς, σύμφωνα με την έρευνα, το 65% των ταξιδιωτών παραδέχεται ότι κάτι παίρνει φεύγοντας από ένα δωμάτιο, με τα είδη μπάνιου και προσωπικής φροντίδας να είναι τα πιο δημοφιλή αντικείμενα, ακολουθούμενα από φακελάκια καφέ και τσαγιού.
Αντίστοιχα, το 59% των ξενοδόχων επιβεβαιώνει αυτήν τη συμπεριφορά.
Από εκεί και πέρα, υπάρχουν διαφορές. Οι πελάτες παραδέχονται σε ποσοστό μόλις 7% ότι παίρνουν μαζί τους και πετσέτες μπάνιου, ενώ οι ξενοδόχοι αναφέρουν απώλειες πετσετών σε ποσοστό 25% (δηλαδή δεύτερο πιο… αγαπημένο αντικείμενο μετά τα toiletries).
Μετά έχουμε προιόντα από το mini bar, όπου οι πελάτες τα αναφέρουν σε ποσοστό 3% αλλά οι ξενοδόχοι σε 7%, οι κρεμάστρες ρούχων με ποσοστά 2% και 10% αντίστοιχα, τα μπουρνούζια με ποσοστά 2% και 6% αντίστοιχα και τις μπαταρίες του τηλεκοντρόλ, σε ποσοστά 1% με 7%. 
Οι πελάτες παραδέχονται σε ποσοστό 3% ότι αφαιρούν και τασάκια, με τους ξενοδόχους να αναφέρουν το συγκεκριμένο αντικείμενο στο 4% και λάμπες (από πορτατίφ, συνήθως) σε ποσοστό 1%, έναντι 2% από την πλευρά των ξενοδόχων.

Η έρευνα δείχνει επίσης ποιες υπηρεσίες προτιμούν να παρέχονται δωρεάν από τα ξενοδοχεία, ή για την ακρίβεια να περιλαμβάνονται στην τιμή του δωματίου, με πρώτη το πρωϊνό, ακολουθούμενο από το δωρεάν wi-fi στο δωμάτιο,το πάρκινγκ και τέλος δωρεάν wi-fi στο lobby.  

Σε άλλο σημείο τς έρευνας, ενώ από τη μία πλευρά καταγράφονται υψηλά ποσοστά αναφορών από τους πελάτες για επιθυμία γνωριμίας με την τοπική κουλτούρα και την τοπική κουζίνα του προορισμού που επισκέπτονται, από την άλλη πλευρά, αντίστοιχα υψηλά ποσοστά περιμένουν στο δωμάτιό τους τηλεόραση με επιλογές ταινιών και προγραμμάτων στη γλώσσα τους αλλά και κουζίνα της χώρας τους…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου