Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013

Έρευνα Oxford Economics: Καταλυτική η σημασία περιεχόμενου στο διαδίκτυο

Αύξηση στο εγχώριο ΑΕΠ κατά 3% μακροπρόθεσμα και 1,3% άμεσα και δημιουργία άνω των 100.000 νέων θέσεων εργασίας, μπορεί να αποφέρει η ανάπτυξη διαδικτυακών δραστηριοτήτων του ελληνικού τουρισμού. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τη μελέτη «Επίδραση του Διαδικτυακού περιεχομένου στον Ευρωπαϊκό Τουρισμό» που παρουσίασε το Oxford Economics, σε  εκδήλωση της Google υπό...

...την αιγίδα του ΣΕΤΕ.
Στη μελέτη αναλύονται, ειδικότερα, οι επιδράσεις του διαδικτυακού περιεχομένου στις τουριστικές οικονομίες της Ελλάδας, Ιταλίας και Ισπανίας. Στην παρουσίαση συμμετείχαν υψηλόβαθμα στελέχη κρατικών τουριστικών Οργανισμών και Συνδέσμων των τριών χωρών. Μεταξύ αυτών και ο E. Colombo ειδικός σύμβουλος του πρωθυπουργού της Ιταλίας ο οποίος κατέθεσε πρόταση στο πλαίσιο ανάληψης της Προεδρίας της Ε.Ε. από την Ελλάδα και την Ιταλία το α’ και το β’ εξάμηνο του 2014, αντίστοιχα, η ψηφιακή ατζέντα να εστιασθεί στον Τουριστικό Τομέα. 
Σύμφωνα με τη μελέτη η Ελλάδα, η Ισπανία και η Ιταλία έχουν χαμηλές επιδόσεις στις διαδικτυακές κρατήσεις με ποσοστό 10%, 26% και 43% αντίστοιχα, επί του συνόλου των αφίξεων των επισκεπτών τους παρ’ ότι η τουριστική ζήτηση μετακινείται ολοένα και περισσότερο προς ένα ηλεκτρονικό περιβάλλον. 
Ο μέσος όρος στην Ε.Ε. είναι 49%. Εξάλλου, οι αναζητήσεις σχετικά με τον πολιτισμό στις κορυφαίες αγορές που δημιουργούν ταξίδια αντιπροσωπεύουν το 45% του συνόλου των σχετικών με τον τουρισμό αναζητήσεων για την Ελλάδα, το 31% για την Ιταλία και το 44% για την Ισπανία. Κατά την μελέτη η αύξηση του διαδικτυακού πολιτιστικού περιεχομένου θα μπορούσε από μόνη της να έχει μακροπρόθεσμα οφέλη για το ΑΕΠ της οικονομίας της Ελλάδας της τάξεως του 1,5% δημιουργώντας 50.000 νέες θέσεις εργασίας. 
Στον καθοριστικό ρόλο του Διαδικτύου για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού αναφέρθηκε στην ομιλία της η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη, σημειώνοντας ότι η τεχνολογία (Ιντερνετ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας, φορητές συσκευές πρόσβασης στο Διαδίκτυο κ.α.) αποτελεί αιχμή της στρατηγικής του υπουργείου. Τόνισε ότι η διαδικτυακή πύλη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) «VisitGreece.gr» έχει σήμερα 7,3 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες και πρόκειται να αναβαθμιστεί μέσω ΕΣΠΑ με στόχο να διευρυνθεί στο πεδίο εφαρμογών και να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες. Πρόσθεσε επίσης ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας και οι περιφέρειες «θα πρέπει να συνεργάζονται με τον ΕΟΤ και να σχεδιάζουν από κοινού τη διαφήμισή τους ώστε συλλογικά να ισχυροποιείται η παρουσία της Ελλάδας».
Στην υλοποίηση των προτάσεων της μελέτης McKinsey «Τουριστικός Στρατηγικός Σχεδιασμός 2021», αναφέρθηκε από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης. Οπως τόνισε, για να επιτευχθεί ο στόχος των 24 εκατ. επισκεπτών στη χώρα θα πρέπει οι ξενοδοχειακές κλίνες να ανέλθουν στις 900.000 από 770.000 σήμερα, έχοντας αυξηθεί κατά 130.000 στην κατηγορία των τεσσάρων και πέντε αστέρων, ενώ 80.000 κλίνες χρειάζεται να αναβαθμιστούν.

Επανέλαβε την ανάγκη επενδύσεων σχεδόν 3,3 δισ. ευρώ ετησίως στον ελληνικό τουρισμό για τα επόμενα επτά χρόνια. Στην περίπτωση αυτή εκτιμάται ότι τα συνολικά άμεσα έσοδα από τον τουρισμό θα φθάσουν τα 31-33 δισ. ευρώ, ώστε ο τομέας να συνεισφέρει το 20% του ΑΕΠ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου