Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Λιγότερα ατυχήματα στους αιθέρες το 2009


Μπορεί το 2009 να αποδείχθηκε πολύ κακή χρονιά για τον τουρισμό, αλλά τουλάχιστον για τις αερομεταφορές ήταν από τις ασφαλέστερες…

Από τα ασφαλέστερα, για τα αεροπορικά ταξίδια, αποδείχθηκε το έτος 2009, με ένα ατύχημα ανά 1,4 εκατομμύρια πτήσεις, συγκριτικά με ένα ατύχημα ανά 1,2 εκατομμύρια πτήσεις το 2008, σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA).
Ο δείκτης ατυχημάτων, διεθνώς, διαμορφώθηκε, πέρσι, στα 0,71 χαμένα αεροσκάφη ανά εκατομμύρια πτήσεις, σαφώς βελτιωμένος συγκριτικά με το 0,81 το 2008, αλλά κατώτερος του 0,65 το 2006 που ήταν και ρεκόρ. Η ΙΑΤΑ επισήμανε ότι ο δείκτης το 2009 παρουσίασε βελτίωση της τάξης του 36%, συγκριτικά με το 2000. Η ΙΑΤΑ, που εκπροσωπεί περίπου 230 αεροπορικές εταιρίες, τόνισε, επίσης, πως περίπου 2,3 εκατομμύρια επιβάτες ταξίδεψαν με ασφάλεια σε 35 εκατομμύρια πτήσεις το 2009.
Στη διάρκεια της χρονιάς σημειώθηκαν 19 ατυχήματα που αφορούν σε αεροπλάνα κατασκευασμένα στη δύση, έναντι 22 το 2008, και 90 που αφορούν σε όλους τους τύπους αεροσκαφών, έναντι 109 του προηγουμένου χρόνου.
Αν και από τα ατυχήματα το 2009, 18 ήταν θανατηφόρα, από 23 το 2008, ο αριθμός των θυμάτων αυξήθηκε στα 685 από 502. Η συντριβή αεροσκάφους της Air France στις ακτές της Βραζιλίας που οδήγησε στο θάνατο 228 ανθρώπων, συμπεριλαμβάνεται σε αυτά. Η Αφρική και η Μέση Ανατολή είχαν τους χειρότερους δείκτες ατυχημάτων, πέρσι, 9,94 και 3,32 αντιστοίχως, ενώ η Βόρεια Ασία, η Λατινική Αμερική και η Κοινοπολιτεία Ανεξάρτητων Κρατών δεν κατέγραψαν απώλειες το 2009.
Τα συμβάντα στους διαδρόμους προσγείωσης και απογείωσης αντιστοιχούν στο 29% του συνόλου των ατυχημάτων για το 2009, ενώ οι λανθασμένοι χειρισμοί των πιλότων ήταν παράγοντας στο 30% των ατυχημάτων, πέρσι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου