Τα new media και τα social media είναι όροι αλλά και δραστηριότητες που μπήκαν σχετικά πρόσφατα στη ζωή μας.
Σε ποιό βαθμό, όμως, το περιεχόμενο των συγκεκριμένων ιστοσελίδων διαμορφώνει την επιλογή των καταναλωτή ως προς την επιλογή και αξιολόγηση ταξιδιωτικών επιλογών; Για την ώρα όχι πολύ, αφού ο αριθμός των χρηστών που στρέφεται στα συγκεκριμένα site για αναζήτηση ταξιδιωτικών πακέτων είναι χαμηλός.
Ενδεικτικό είναι μόλις 1 στους 10 χρήστες του Facebook αναζητά συμβουλές για πρακτορεία ή προορισμούς και μόλις 1 στους 20 συμμετέχει σε ομάδες με ταξιδιωτικά ενδιαφέροντα.
Ενδιαφέροντα συμπεράσματα για το ρόλο των κοινωνικών ιστοσελίδων στη διαμόρφωση των καταναλωτικών επιλογών όσον αφορά στις ταξιδιωτικές υπηρεσίες, προκύπτουν από πρόσφατη έρευνα της travelhorizons με τη συμμετοχή 2.200 Αμερικανών.
Σύμφωνα με την πανεθνική δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 2009 και επιβεβαιώνει την “έκρηξη” στη χρήση των social media , σχεδόν 6 στους 10 (59%) ενεργούς ταξιδιώτες έχουν επισκεφθεί ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Στις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες περιλαμβάνονται η ανάρτηση φωτογραφιών και βίντεο (49%), η αξιολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών (46%), ενώ σχεδόν το 46% ενημερώνεται για τις νέες αναρτήσεις των ιστοσελίδων τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα επιτυγχάνει το Facebook καθώς το 50% των ερωτηθέντων δείχνουν να το προτιμούν, ενώ το 1/3 έχει συστήσει τη δική του προσωπική σελίδα. Μικρότερα ποσοστά επισκεψιμότητας, αν και βελτιωμένα συγκριτικά με προηγούμενα χρόνια απολαμβάνει το MySpace και το YouTube.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου