Σε άνθιση βρίσκεται ο online τουρισμός στην Κίνα, καθώς η εύπορη μεσαία τάξη αυξάνει τα ταξίδια της, κυρίως για ψυχαγωγία, αλλά και τη χρήση των πιστωτικών καρτών μέσω internet.
Καθώς εκατομμύρια άνθρωποι ετοιμάζονται να υποδεχθούν τις αργίες για το εορτασμό του κινεζικού νέου έτους - παραδοσιακά την περίοδο με τα μεγαλύτερη τουριστική κίνηση στη χώρα - αρκετοί είναι εκείνοι που αναμένεται να κάνουν τις κρατήσεις τους μέσω διαδικτύου, σύμφωνα με την εταιρία ερευνών iResearch.
Τα έσοδα από τις online κρατήσεις πτήσεων, ξενοδοχείων και πακέτων περιήγησης, αναμένεται να φθάσουν το 2010 στα 4,75 δισ. γιουάν ή 695,8 εκατ. Δολάρια ΗΠΑ, σημειώνοντας άνοδο 27% συγκριτικά με τον περασμένο χρόνο. Η iResearch εκτιμά πως το νούμερο δεν αποκλείεται να ξεπεράσει τα 9 δισ. γιουάν έως το 2013.
Η τεράστια οικονομική ανάπτυξη της Κίνας έχει βελτιώσει σημαντικά το επίπεδο διαβίωσης μεγάλου τμήματος του πληθυσμού της, που πλέον βλέπει τις διακοπές, ως μέρος ενός υγιούς τρόπου ζωής. Ενδεικτικό της αλλαγής των καταναλωτικών επιλογών είναι το γεγονός πως η κινεζική ταξιδιωτική βιομηχανία απέφερε το 2009 έσοδα 1,3 τρισ. γιουάν, αριθμός αυξημένος κατά 9% σε σχέση με το 2008, σύμφωνα με επίσημα κρατικά στοιχεία. Αν και για τις online κρατήσεις δεν έχουν δοθεί ξεχωριστά στοιχεία, εντούτοις, η China Market Research εκτιμά ότι οι onilne κρατήσεις αντιστοιχούν στο 8% με 10% της αγοράς.
Η Κίνα, άλλωστε έχει τουλάχιστον 384 εκατ. χρήστες του internet, πολύ περισσότερους από οποιαδήποτε άλλη χώρα στον κόσμο. Η κοινωνική ομάδα, μάλιστα, που αποτελεί τη κινητήριο δύναμη της ταξιδιωτικής ανάπτυξης είναι, σύμφωνα με τις εταιρίες ερευνών, οι νεαροί επαγγελματίες ηλικίας από 24 έως 35, κάτοικοι του Πεκίνου και της Σαγκάης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου