"Κρυφτούλι" τιμών παίζουν οι πελάτες με τις αεροπορικές τους εταιρείες. Επόμενο ήταν...
Μία νέα τάση, που θέλει τους καταναλωτές να κάνουν τις κρατήσεις πτήσεων πολύ κοντά στην ημερομηνία που πρόκειται να αναχωρήσουν, αποτέλεσμα της πρόσφατης οικονομικής κρίσης, διαπιστώνει η ή ιστοσελίδα αεροπορικών κρατήσεων και πληροφοριών πτήσεων, skyscanner.com, κατόπιν σχετικής έρευνας.
Εξετάζοντας τα δεδομένα για τρία από τα πιο δημοφιλή δρομολόγια από τη Μ. Βρετανία, η skyscanner ανακάλυψε ότι, αν και στο σύνολο τα νούμερα αναζήτησης ήταν αυξημένα το 2008, οι χρήστες έψαχναν για πτήσεις, κατά μέσο 146 ημέρες νωρίτερα από την ημερομηνία που σχεδίαζαν να ταξιδέψουν, εικόνα που το 2009 αντιστράφηκε αφού ο μέσος όρος μειώθηκε μόλις στις 34 ημέρες.
Ο συνιδρυτής και διευθυντής της ιστοσελίδας, Barry Smith, απέδωσε τη διαφορά σε δύο λόγους. Αφενός στο φόβο των πολιτών, που, εν μέσω της χειρότερης οικονομικής ύφεσης στην ιστορία της Βρετανίας, ένιωθαν εργασιακή ανασφάλεια και αφετέρου στην ανησυχία τους για τη βιωσιμότητα των αεροπορικών εταιριών, δεδομένου ότι τον τελευταίο 1 ½ χρόνο αρκετές εταιρίες έχουν βάλει “λουκέτο”.
Το παράδοξο είναι, πάντως, πως παρά τη θεμιτή προσπάθεια των καταναλωτών να είναι ασφαλείς ως προς τις επιλογές τους, η καθυστέρηση στις κρατήσεις πτήσεων, μάλλον, τους ζημιώνει, αφού όσο νωρίτερα γίνεται η κράτηση τόσο φθηνότερη η τιμή του εισιτηρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου