Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Ποιοτική κυριαρχία για Emirates και Etihad

"Εσωτερικό θέμα" μεταξύ των Εμιράτων τείνει να καταστεί η ποιότητα στις υπηρεσίες των αεροπορικών εταιρειών. 

Μπροστά από τις British Airways, Air France και Qatar Airways, έφερε τις εταιρίες των ΗΑΕ, Emirates και Etihad Airlines, ανεξάρτητη έκθεση της Ethos Consultancy για την ποιότητα των αεροπορικών υπηρεσιών.
Η έκθεση καλύπτει όλη την γκάμα των προσφερόμενων υπηρεσιών, από την κράτηση του εισιτηρίου, έως τη διαδικασία επιβίβασης, τη μεταφορά αποσκευών, τις συνθήκες του αεροσκάφους, το κέτερινγκ, τη ψυχαγωγία, αλλά και την αποβίβαση και την τελική παραλαβή των αποσκευών.
Η βαθμολογία των αεροπορικών εταιριών προκύπτει κατόπιν της ανάλυσης του βαθμού ικανοποίησης των πελατών από όλα τα σημεία –κλειδιά εξυπηρέτησης τους. Με προβάδισμα μόλις 0,8%, από τη δεύτερη, η Emirates Airlines κατέκτησε την κορυφή επιτυγχάνοντας σκορ 92,3%, ενώ η Etihad ακολούθησε με ποσοστό 91,5%. Την τρίτη θέση κατέκτησε η Swiss Air με 86,6%, ενώ η British Airways τερμάτισε τέταρτη με σκορ 84,3%. Ακολούθησε η Virgin Atlantic με ποσοστό 79,8%, την έκτη θέση κατέλαβε η Air France με ποσοστό 72,3% και τελευταία τερμάτισε η Qatar Airways με σκορ 71,5%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου