"Εσωτερικό θέμα" μεταξύ των Εμιράτων τείνει να καταστεί η ποιότητα στις υπηρεσίες των αεροπορικών εταιρειών.
Μπροστά από τις British Airways, Air France και Qatar Airways, έφερε τις εταιρίες των ΗΑΕ, Emirates και Etihad Airlines, ανεξάρτητη έκθεση της Ethos Consultancy για την ποιότητα των αεροπορικών υπηρεσιών.
Η έκθεση καλύπτει όλη την γκάμα των προσφερόμενων υπηρεσιών, από την κράτηση του εισιτηρίου, έως τη διαδικασία επιβίβασης, τη μεταφορά αποσκευών, τις συνθήκες του αεροσκάφους, το κέτερινγκ, τη ψυχαγωγία, αλλά και την αποβίβαση και την τελική παραλαβή των αποσκευών.
Η βαθμολογία των αεροπορικών εταιριών προκύπτει κατόπιν της ανάλυσης του βαθμού ικανοποίησης των πελατών από όλα τα σημεία –κλειδιά εξυπηρέτησης τους. Με προβάδισμα μόλις 0,8%, από τη δεύτερη, η Emirates Airlines κατέκτησε την κορυφή επιτυγχάνοντας σκορ 92,3%, ενώ η Etihad ακολούθησε με ποσοστό 91,5%. Την τρίτη θέση κατέκτησε η Swiss Air με 86,6%, ενώ η British Airways τερμάτισε τέταρτη με σκορ 84,3%. Ακολούθησε η Virgin Atlantic με ποσοστό 79,8%, την έκτη θέση κατέλαβε η Air France με ποσοστό 72,3% και τελευταία τερμάτισε η Qatar Airways με σκορ 71,5%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου