Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Της Στιγμής (η... διαπίστωση)

Αγαπητό μου Lobby,

"Είναι το νόμιμο και ηθικό;"...

Οχι, δεν εννοώ την ατάκα της Ελλης Στάη προς την Βουλευτή Επικρατείας Μάγια Τσόκλη, όταν η δευτερη απάντησε στην πρώτη ότι "πληρώνεται από ιδιωτική εταιρεία" και η πρώτη, τόσο αφοπλιστικά διαπίστωσε ότι "ναι, αλλά τελικά η ΕΡΤ πληρώνει πάλι...".
Βασικά θέλω να επισημάνω ότι αυτή η φράση ακούγεται τελευταία πολύ στους διαδρόμους, στα γραφεία και γενικά στα πέριξ του ΕΟΤ.
Αν θες την άποψή μου, εγώ απλά θα ρωτούσα "ποιός υπέγραφε"; Και να σου πω και κάτι, και τώρα που μιλάμε αυτό ψάχνουν τελικά, "ποιός θα υπογράφει παιδιά"; Νομίζω, ότι αυτό είναι το μείζον θέμα, γιατί, άντε, ο κ. Μαρκόπουλος και το σύστημά του, βρήκαν έναν να υπογράφει... "εμείς τι θα κάνουμε;"
Ενας κύκλος είναι η ζωή, παιδιά, εκεί που είσαι, ήμουνα και εκεί που είμαι, θα΄ σαι, (τα έλεγες tourism lobby μου http://tourismlobby.blogspot.com/2010/01/blog-post_5907.html#more)

Με αγάπη,
angel ( I think I am fallen...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου