Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη, 9 Μαΐου 2013

Πέραν των αυτονόητων -συντονισμός, συνεργασία, οργάνωση κ.λπ. - κατά τα άλλα, ήταν μία... ωραία ατμόσφαιρα


Εντάξει, μεταξύ μας, η σύσκεψη σήμερα με τους Περιφερειάρχες και τους υπουργούς Τουρισμού και Εσωτερικών, Ο. Κεφαλογιάννη και Ε. Στυλιανίδη ήταν κάτι τις λιγότερο από... επεισοδιακή, κάποιες στιγμές. Για ποιο λόγο και για τα ανεπίσημα, σας ετοιμάζουμε άλλη ανάρτηση λίγο αργότερα. Ως προς τα επίσημα, κύριο αντικείμενο ήταν η τουριστική προβολή της χώρας αλλά και οι απαραίτητες ενέργειες και ο συντονισμός για...


...τη νέα τουριστική περίοδο.
Ως προς την προβολή, έγινε εκτενής αναφορά στη συνέργειες που πρέπει να αναπτυχθούν μεταξύ των Υπουργείων Εσωτερικών και Τουρισμού και των Περιφερειών προκειμένου να υπάρχει κοινή προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Υπήρξε ειδική αναφορά στην κατάρτιση του Αναπτυξιακού Προγραμματισμού 2014-2020 που θα αφορά στην τουριστική προβολή  της Ελλάδας και αναζητήθηκαν τρόποι συνεργασίας Υπουργείου Τουρισμού και Περιφερειών.
Τονίστηκε δε, η ανάγκη ύπαρξης ενός συντονιστικού  οργάνου που θα λειτουργεί κυρίως προληπτικά για την επίλυση διαφόρων θεμάτων που ενδεχομένως μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου.
Μετά το τέλος της συνάντησης ο μεν Ε. Στυλιανίδης ζήτησε "απόλυτο συντονισμό και  συνεργασία του Υπουργείου Εσωτερικών με το Υπουργείο Τουρισμού για την εφαρμογή ενιαίας τουριστικής στρατηγικής από τις Περιφέρειες αλλά και τους Δήμους ώστε να υπάρξει ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη".
Ζήτησε τρόπους και συνέργειες "για να υπάρξει έξυπνη αξιοποίηση και του τελευταίου ευρώ που απορροφούμε από το ΕΣΠΑ ώστε γρήγορα και αποτελεσματικά να αναπτύξουμε κάθε αναγκαία, σύγχρονη υποδομή".
Η δε Όλγα Κεφαλογιάννη απευθυνόμενη προς τους περιφερειάρχες τόνισε ότι ο ρόλος τους είναι κρίσιμος, η ευθύνη τους μεγάλη και ότι το έργο που απορρέει από  τη θέση τους είναι καθοριστικό για μια επιτυχημένη τουριστική περίοδο. Παράλληλα είπε, ότι « οι ενδείξεις και τα μηνύματα που λαμβάνουμε είναι θετικά, όμως δεν είναι καιρός για θριαμβολογίες. Δεν μπορεί να υπάρξει εφησυχασμός και χαλάρωση. Καλούμαστε να δώσουμε, οργανωμένα, μία δύσκολη μάχη. Για να πετύχουμε τους στόχους θέλει δουλειά πολύ, από όλους, οργάνωση και προσήλωση».
Διευκρίνισε ότι στόχος του  υπουργείου είναι στο επόμενο  χρονικό διάστημα να καθοριστούν σε κάθε περιφέρεια οι κατάλληλες δράσεις και προγράμματα που θα αναδείξουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των περιοχών της χώρας.
Έκανε σαφές ότι οι περιφέρειες είναι «στην πρώτη γραμμή της μάχης για να έχουμε μια καλή τουριστική σεζόν», ζήτησε δράσεις και συντονισμό  «όχι μόνο τώρα κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου αλλά και κατά τη διάρκεια του έτους».
Κάλεσε τους περιφερειάρχες να συμμετάσχουν στην διαμόρφωση του εθνικού branding επισημαίνοντας ότι στον τομέα της επικοινωνίας, είναι επιβεβλημένη η χάραξη μιας ευρύτερης, συνεκτικής στρατηγικής η οποία θα προβάλλει ισόρροπα και με σεβασμό τις ιδιαιτερότητες κάθε περιφέρειας, αλλά και την Ελλάδα στο σύνολο της.
Τα... «υπόλοιπα» σε λίγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου