Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Το Πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής...

Ήμασταν πολύ μπερδεμένοι με όλη αυτήν την υπόθεση του προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής, όλο αυτό το διάστημα. Και παρά τη χθεσινή... “πανηγυρική” εκδήλωση, δεν βελτιώθηκε ιδιαίτερα η κατάστασή μας. Και εδώ, υπάρχουν δύο ζητήματα. Πρώτον, το αν αρέσει ή όχι το εικαστικό και το δημιουργικό...


...της εκστρατείας είναι φυσικά εν πολλοίς υποκειμενικό και απομένει να δούμε τον αντίκτυπο στα κοινά στα οποία απευθύνεται. Αν μας ρωτάτε, το λογότυπο δεν μας αρέσει, αυτό το μήνυμα “The greatest live of your life” μας σπαζοκεφαλιάζει και πάντα προβληματιζόμαστε, γιατί καταβάλλεται τόση προσπάθεια και δαπανώνται τόσα πολλά χρήματα για να γίνει γνωστό το “Attica”, ενώ αυτό που κυριαρχεί στο υλικό είναι το Athens. Πάλι καλά βέβαια, γιατί θα μπορούσαν να είναι και διαφορετικά τα πράγματα.
Το δεύτερο, είναι η αξιολόγηση των δράσεων και των παρεμβάσεων που έγιναν ή δρομολογούνται.
Αντικειμενικά δημοσιογραφικά, αυτό που έγινε χθες αποσκοπούσε στο να παρουσιαστούν οι νέες δράσεις του προγράμματος της Περιφέρειας που έχει συνολικό προϋπολογισμό 6,9 εκατ. ευρώ.
Σκοπός του προγράμματος, κατά τον κ. Σγουρό, είναι να “καταστήσει την Περιφέρεια Αττικής έναν από τους ελκυστικότερους προορισμούς για Τουρισμό πόλεων (city break)”. 
Ειδική αναφορά έκανε στη τουριστική διαδικτυακή πύλη της Περιφέρειας (www.athensattica.com ) η οποία σε 5 μήνες, σύμφωνα με τα στοιχεία, έχει φιλοξενήσει 130.000 επισκέπτες. Η πύλη μέχρι στιγμής είναι διαθέσιμη στα ελληνικά και αγγλικά ενώ σύντομα θα διατίθεται, επιπλέον, στα γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά και ισπανικά. 
Στο πλαίσιο του προγράμματος θα γίνουν ταξίδια εξοικείωσης σε δημοσιογράφους και εκπροσώπους Τουριστικών Οργανισμών, θα στηριχθεί η οργάνωση του Κλασικού Μαραθωνίου και σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Αττικής θα διοργανωθεί το Φεστιβάλ Αργοσαρωνικού. 
Δράσεις στοιχειώδεις και αυτονόητες, δηλαδή. Στα λίγο πιο “σύγχρονα”, προσθέτουμε τα προφίλ σε social media, το application για smartphones και το καναλι στο youtube. 
Όσο για το περιεχόμενου του site, έχει, λένε, ήδη 100.000 λέξεις και ανανεώνεται διαρκώς. 

Βεβαιως, αρκούν ορισμένες μόνον από αυτές για να προκύψουν σοβαρά προβλήματα, όπως το ανεκδιήγητο κειμενάκι για την ασφάλεια που προκάλεσε σάλο, αλλά και εκείνο το... “Macedonia” που έκανε τον γύρο του διαδικτύου χθες το απόγευμα και φυσικά διορθώθηκε σε FYROM άρον-άρον, σήμερα... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου