Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη, 29 Μαΐου 2013

Wolfgang Dold: Η πολιτική σταθερότητα ξαναφέρνει τους Γερμανούς στην Ελλάδα

Σοβαρή δουλειά φυσικά η έρευνα του Ινστιτούτο Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού της Ανώτατης Σχολής Εφαρμοσμένων Επιστημών Westkuste Γερμανίας και ενδιαφέροντα τα ευρήματά της αλλά είναι μία έρευνα αυθόρμητων απαντήσεων που ολοκληρώθηκε το Φθινόπωρο του 2012. Ως εκ τούτου, στη χθεσινή εκδήλωση της Γερμανικής πρεσβείας...


...μεγαλύτερη αξία έχουν αφενός μεν οι δηλώσεις του πρέσβη της Γερμανίας στην Ελλάδα Wolfgang Dold, ο οποίος υπογράμμισε ότι η τάση της τουριστικής κίνησης από τη Γερμανία στην Ελλάδα είναι αυξητική και επισήμανε ότι το ενδιαφέρον των Γερμανών για διακοπές στη  χώρα μας παραμένει υψηλό μετά από μία μικρή παύση την προηγούμενη χρονιά. 
Σημαντικό παράγοντα που λαμβάνεται υπόψη όχι μόνο από τους Γερμανούς αλλά και από άλλων εθνικοτήτων τουρίστες χαρακτήρισε την πολιτική σταθερότητα που υπάρχει στην Ελλάδα. 
Tα ευρήματα της μελέτης “Η Ελλάδα στον τουριστικό ανταγωνισμό - Ποιοί είναι οι παράγοντες της επιτυχίας;” που ολοκληρώθηκε το Νοέμβριο του 2012, είχαν παρουσιαστεί εν μέρει και πριν από λίγους μήνες, με έμφαση στο εύρημα που έδειχνε ότι μόλις το 0,8% των Γερμανών ανέφερε ότι θα έχει ως κύριο προορισμό διακοπών την Ελλάδα. 
  
Βεβαίως, υπάρχει και διαχρονική αξία, σε αρκετά από τα σημεία της έρευνας. Στο ερώτημα: “Τι σας έρχεται αυθορμήτως κατά νου στο άκουσμα της λέξης Ελλάδα ως ταξιδιωτικό προορισμό;” ποσοστό 39% των ερωτηθέντων αναφέρθηκε στο Τοπίο (ωραία μπλε θάλασσα, όμορφη χώρα, χώρα διακοπών, ωραίες παραλίες). Ακολουθούν με ποσοστό 30,5% οι ερωτηθέντες που αναφέρθηκαν στο κλίμα και τον καιρό και το 26% οι ερωτηθέντες που αναφέρθηκαν στην Οικονομία τη Πολιτική και τη κρίση. 
Ο Πρόεδρος του ΞΕΕ Γιώργος Τσακίρης χαρακτήρισε ενθαρρυντικά και θετικά για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού και την αποδοχή του από την γερμανική τουριστική αγορά τα ευρήματα της έρευνας. Επισήμανε ότι η ομαδοποίηση της εκφοράς των αυθόρμητων εντυπώσεων από τη λέξη Ελλάδα εδράζεται στα φυσικά της χαρακτηριστικά, στα τοπία, στις ακτές της και τα θαλάσσια νερά της, στο κλίμα της, στα πολιτιστικά της στοιχεία, στο γαστρονομικό της επίπεδο, καθώς και στους φιλόξενους ανθρώπους της.

Επίσης, συμπληρώνει ότι σύμφωνα με τη μελέτη οι σκέψεις και η αντίληψη που έχουν οι Γερμανοί πολίτες για την χώρα μας ως τουριστικού προορισμού εξακολουθητικά παραμένουν θετικές. 
Και συμπέρανε ότι η μείωση των αφίξεων από τη Γερμανία τα τελευταία 2 έως 3 χρόνια ήταν αποτέλεσμα της κακής εικόνας που μεταδόθηκε και αναπαράχθηκε από τα Μέσα Ενημέρωσης και που δημιούργησε αρνητικές εντυπώσεις στους Γερμανούς πολίτες για την χώρα μας αποτρέποντας τους από το να μας επιλέξουν ως τόπο διακοπών τους. 
Από την πλευρά της η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη τόνισε μεταξύ άλλων ότι ακόμη και τις δυσκολότερες χρονιές όπως η περυσινή η Γερμανία παρέμεινε η μεγαλύτερη αγορά για τον ελληνικό προορισμό. 

Μία σύνοψη της έρευνας στα ελληνικά, μπορείτε να την βρείτε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου