Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη, 21 Μαΐου 2013

Argo Travel: Επέκταση στην Νοτιοανατολική Ασία


Με έδρα τη Μπανγκόκ της Ταϊλάνδης, ο ταξιδιωτικός οργανισμός Argo Travel εγκαινίασε πριν λίγες μέρες την επέκταση του στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ασίας. Με την ενέργεια αυτή η εταιρεία στοχεύει στην αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού αρχικά από τις αγορές της Ταϊλάνδης και του Βιετνάμ.


Το Argo Travel ήδη έχει διεθνή παρουσία σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού όπως στο Λονδίνο, τη Γενεύη, και τη Σαγκάη και με την ίδρυση του γραφείου του στη Μπανγκόκ στοχεύει σε μία δυναμική αγορά 600 εκατομμυρίων κατοίκων.
Στην προσπάθεια αυτή συνεργάστηκε με την εταιρία Travel Media Applications η οποία ήδη δραστηριοποιείται από τις αρχές του 2012 στην περιοχή εκδίδοντας το TravelDailyNews Asia-Pacific.
Ο κ. Διαμαντής Πειθής, διευθυντής του Argo Travel, αναφερόμενος στην απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου για επέκταση στη Νοτιοανατολική Ασία τόνισε ότι «Πιστεύουμε πολύ στην ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού στη χώρα μας και ιδίως από τις νέες και ανερχόμενες αγορές. Η Ταϊλάνδη με πληθυσμό 68 εκατ. και το Βιετνάμ με 90 εκατ. θεωρούμε  ότι είναι δύο πολλά υποσχόμενες, αλλά και παρθένες αγορές, για την Ελλάδα. Μετά την επιτυχημένη κίνηση μας στην Κίνα το 2011, με την ίδρυση των γραφείων μας στη Σαγκάη, φυσικό ακόλουθο ήταν η περαιτέρω επέκταση μας προς τη Νοτιοανατολική Ασία σε συνεργασία με την Travel Media Applications η οποία ήδη με επιτυχία δραστηριοποιείται στην περιοχή. Επιλέξαμε τη Μπανγκόκ ως έδρα των δραστηριοτήτων μας γιατί αποτελεί πλέον τον πιο σημαντικό κόμβο για την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ασίας».
«Σήμερα περισσότερο από ποτέ, τόσο οι κάθε είδους οικονομικές ή άλλες κρίσεις όσο και ο ανταγωνισμός σε διεθνές επίπεδο, έχουν δημιουργήσει νέες αυξημένες ανάγκες επικοινωνιακών δράσεων και ενεργειών marketing από τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Ακολουθώντας αυτή την τάση το Argo Travel στοχεύει στην αγορά της Ταϊλάνδης όπου για το 2010 καταγράφει 5.338.127 υπερατλαντικά ταξίδια, με την Ευρώπη να είναι ο δεύτερος προορισμός μετρώντας 498.433 ταξίδια. Η Ταϊλάνδη είναι η 2η Ασιατική χώρα σε GDP, και το Βιετνάμ η 6η. Η επιτυχία για αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού στη χώρα μας, μια χώρα πολύ αγαπητή στους Ταϊλανδούς και τους Βιετναμέζους, είναι εξασφαλισμένη», δήλωσε ο κ. Θεόδωρος Κουμέλης, ιδρυτής της Travel Media Applications και του δικτύου τουριστικών εφημερίδων TravelDailyNews Media Network.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου