Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

UNWTO: Ελληνικά "φώτα" στο σεμινάριο της Κόστα Ρίκα

Η εμπειρία και η αυθεντία δύο Ελλήνων στον τομέα της επικοινωνίας και των νέων τενχολογιών «επιστρατεύτηκε» από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού (UNWTO) στο Σεμινάριο «Technical Seminar on Tourism and New Technologies» που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού της Κόστα Ρίκα στο...

...πλαίσιο της 55ης Συνεδρίασης της Επιτροπής του Οργανισμού για την Αμερική.
Ο καθηγητής Δημήτρης Μπούχαλης του eTourism Lab του Πανεπιστημίου Bournemouth της Μ. Βρετανίας και η Σοφία Παναγιωτάκη, Διευθύντρια της Βρετανικής εταιρείας τουριστικού μάρκετινγκ MediaCo FSS, επελέγησαν από την Επιτροπή Αμερικής του UNWTO να συμμετέχουν στην ολιγομελή διεθνή ομάδα ειδικών που συστάθηκε για την πραγματοποίηση και υποστήριξη του Σεμιναρίου.
Ο καθηγητής Δ. Μπούχαλης ήταν ο βασικός εισηγητής και συντονιστής της διοργάνωσης και η κα Σ. Παναγιωτάκη, συντονίστρια στην Ενότητα για την αξιοποίηση των δυνατότητων τηλεοπτικής προβολής που προσφέρουν τα σύγχρονα ηλεκτρονικά media.
Το Σεμινάριο απευθυνόταν σε κυβερνητικά στελέχη (Υπουργούς και υφυπουργούς) και υψηλόβαθμους αξιωματούχους 22 εθνικών αντιπροσωπειών από τις χώρες της Αμερικανικής Ηπείρου και κατά τη διάρκειά του αναλύθηκαν διεξοδικά οι τελευταίες τάσεις και πρακτικές ως προς τη χρήση νέων τεχνολογιών, του διαδικτύου, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), της κινητής τηλεφωνίας κ.λπ. ως προς την προβολή και το marketing τουριστικών προορισμών, σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο. 
Όπως επισημάνθηκε και στα συμπεράσματα του Σεμιναρίου, που συνόψισε ο καθηγητής Δ. Μπουχαλης, η σημασία των νέων μέσων και τεχνολογιών στη βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας και της αποτελεσματικότερης προώθησης προορισμών και τουριστικών υπηρεσιών αναγνωρίζεται ολοένα και περισσότερο στη διαθνή αγορά, διαμορφώνοντας νέα δεδομένα για όσους τα χρησιμοποιούν στοχευμένα και επαγγελματικά.

Αυτός είναι και ο λόγος που ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού ενθαρρύνει και προτρύνει τις κυβερνήσεις και τους Εθνικούς Οργανισμούς Τουρισμού των χωρών μελών του να μελετούν ενδελεχώς τις εξελίξεις στον τομέα των νέων τεχνολογιών και των νέων Μέσων δικτύωσης και επικοινωνίας καθώς και να υιοθετούν τις βέλτιστες πρακτικές που εξελίσσουν τη θέση και την ανταγωνιστικότητα προορισμών και επιχειρήσεων στο διεθνές τουριστικό περιβάλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου