Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι σε επίπεδο κυβέρνησης υπάρχουν δύο αντικρουόμενες τάσεις και πλευρές. Η μία πλευρά, στην οποία ανήκει και η πολιτική ηγεσία του τομέα Τουρισμού, πιέζει και επιμένει ότι είναι πλέον απολύτως ώριμες οι συνθήκες να προχωρήσει η άρση του cabotage.
Δεν είναι δυνατόν, υποστηρίζουν, να μένει η Ελλάδα έκτος της δυναμικά αναπτυσσόμενης αγοράς κρουαζιέρας, να χάνονται εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ εσόδων ετησίως, πολλές νέες θέσεις απασχόλησης και να τίθεται εν αμφιβόλω η βιωσιμότητα πολλών επιχειρήσεων επειδή δεν μπορεί η κυβέρνηση να βρει μια λύση για μερικές δεκάδες ναυτικούς ή να εμφανίζεται (η κυβέρνηση) να φοβάται ένα μέτριο «πολιτικό κόστος».
Είναι ακριβώς αυτό το πολιτικό κόστος που επικαλούνται οι πολέμιοι της άρσης του cabotage, εμμένοντας στην άποψη ότι δεν μπορεί να προχωρήσει αυτή η υπόθεση αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματα της ΠΝΟ και των συνδικαλιστών της. Και εν μέσω τέτοιας οικονομικής κατάστασης της χώρας αυτήν την περίοδο, αυτό δεν είναι «πολιτικώς δυνατό και ορθό».
Επιχείρημα, βεβαίως, που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν ανάξιο καν σχολιασμού, αλλά δυστυχώς, στην πράξη διαπιστώνεται ότι λαμβάνεται σοβαρά υπόψη. Πως αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί η ολιγωρία της κυβέρνησης στο να προχωρήσει στην άρση; Έκτος αν μιλάμε για αδιαφορία ή άγνοια, οπότε τα πράγματα θα είναι σαφώς σοβαρότερα από όσο πιστεύει ο τουριστικός κόσμος.
Ενδιαφέρουσες πληροφορίες και ένα πολύ κατατοπιστικό θέμα για το cabotage και τις κρουαζιέρες έχει σήμερα ο Γιάννης Παπαδόπουλος στο Κέρδος, μπορείτε να το διαβάσετε εδώ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου