Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Michel Stalport: "Η Αθήνα έχει ζήτηση για τα επόμενα... 2.000 χρόνια"!


- Ο αντιπρόεδρος της Rezidor μιλάει στο Tourism Lobby για τα σχέδια και τις επόμενες κινήσεις του Ομίλου στην Ελλάδα
- Η φιλοσοφία "yes I can!" που τον καθιστά έναν από τους ισχυρότερους παίκτες της ξενοδοχειακής αγοράς παγκοσμίως

 Michel Stalport
“Πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι θα θέλουν να επισκεφθούν την Αθήνα και τώρα και για τα επόμενα 2.000 χρόνια! Όπως συνέβαινε άλλα δύο χιλιάδες χρόνια μέχρι σήμερα. Η Αθήνα έχει “όνομα”, έχει ένα “brand” μοναδικά δικό της, ασχέτως του αν αυτή τη στιγμή περνάει ως προορισμός μία δύσκολη στιγμή και έχει βρεθεί στον πάτο από τον ουρανό”. Αυτά και...

...άλλα πολλά μας είπε κατά τη διάρκεια μίας πολύ ενδιαφέρουσας _για εμάς τουλάχιστον- συζήτησης ο αντιπρόεδρος του Carlson Rezidor Hotel Group, Michel Stalport
Το νέο brand μετά τη στρατηγική
συνεργασία των δύο ομίλων
Πιστεύω βαθιά ότι το μέλλον θα είναι λαμπρό και θα πρέπει όλοι σας να επικεντρωθείτε στα θετικά μηνύματα που μπορεί να δώσει η Αθήνα και η Ελλάδα σε όλο τον κόσμο, με χαμόγελο και θετικές σκέψεις” μας λέει.
‘Εχουμε καθήσει στο εξαίρετο ιταλικό εστιατόριο “Gallo Nero”, με θέα στην Λ. Αλεξάνδρας και στο Πεδίο του ‘Αρεως απέναντι.
Χαμογελαστός και προσηνής - η γαλλική προφορά των αγγλικών του κάνουν την κουβέντα ακόμα πιο ευχάριστη - μιλάει για την Αθήνα και την Ελλάδα με μία ήπια ένταση που δείχνει ότι εννοεί κάθε λέξη.
Είναι ώρα περισσότερο παρά ποτέ να δείξετε το καλό πρόσωπο της χώρας και του λαού σας, αυτό που μπορεί να γοητεύσει όλον τον κόσμο!
“Γιατί, τώρα, στην Αθήνα και γιατί το Park;” ρωτάμε.
"To  Park είναι μία εκπληκτική
μονάδα
"
Συζητούσαμε με το Park και την οικογένεια Δεβερίκου για αρκετό διάστημα. Είχαμε επιλέξει το ξενοδοχείο ως αυτό που μπορεί να καλύψει καλύτερα τα κριτήρια της  Radisson Blu, τα οποία σε αυτήν την κατηγορία που απευθυνόμαστε, είναι πολύ υψηλά και αυστηρά.
Γεικά, πιστεύουμε ότι είναι ευκαιρία να επενδύσει κανείς τώρα στην Ελλάδα και στην Αθήνα. Δεν θέλαμε να περιμένουμε και άλλο, θεωρούμε ότι όταν θα αρχίσει η ανάκαμψη, που πιστεύουμε ότι βρίσκεται κοντά, θα πρέπει να είμαστε, ήδη, στρατηγικά και επιχειρηματικά τοποθετημένοι”.
Το επόμενο ερώτημα είναι ευνόητο. Ψάχνουν και για άλλη τοποθέτηση στην Ελλάδα;
Ναι, βρισκόμαστε σε αναζήτηση και άλλων συνεργασιών στην Ελλάδα. Θα έλεγα ότι αυτό το διάστημα εξετάζουμε περισσότερο τις νησιωτικές περιοχές και κυρίως για την άλλη επωνυμία μας, τα Park Inn, τα οποία είναι ένα πολύ ενδαφέρον προϊόν σε επίπεδο τουρισμού αναψυχής, σε χαμηλότερη κατηγορία από τα Radisson Blu...”
Τουλάχιστον ένα Park Inn
θέλει η Rezidor στην Ελλάδα
Ρωτάμε αν έχουν εντοπίσει συγκεκριμένες περιπτώσεις, αλλά προσπερνάει το ερώτημα λίγο αόριστα. Αργότερα επανερχόμαστε... πλαγίως, ρωτώντας επιμελώς ανέμελα αν θα επένδυαν στην Ελλάδα ποιές περιοχές θα διάλεγαν και αν γενικώς δέχονται άλλες προτάσεις για συνεργασία.
Πάλι δεν “τσιμπάει” αλλά μας δίνει κάτι:
Βεβαίως και είμαστε ανοικτοί σε προτάσεις...”
Κατά τα άλλα, η κουβέντα επεκτείνεται γενικότερα στα σχέδια και στις κινήσεις του Ομίλου.
Επισημαίνουμε ότι στις χώρες του Ευρωπαικού Νότου, π.χ. Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, η Rezidor έχει μονάδες που μετριούνται στα δάκτυλα ενός χεριού.
Είναι αλήθεια”, απαντάει, “δεν έχουμε την παρουσία που θα θέλαμε, κυρίως επειδή είναι δυσκολότερο να διεισδύσει μία μεγάλη διεθνής αλυσίδα σε αυτές τις αγορές. Τα περισσότερα ξενοδοχεία είναι ανεξάρτητα και οι ιδιοκτήτες τους “δεμένοι” με τις επιχειρήσεις αυτές”.
Ωστόσο, φαίνεται ότι οι αγορές αυτές βρίσκονται στο αναπτυξιακό “στοχαστρο” καθώς ο Όμιλος “κτίζει” τη νέα μεγάλη του περιφερειακή βάση στο Παρίσι, με πλήρη στελέχωση, 15 διευθυντικά στελέχη και ισχυρό επιτελείο. Θα είναι υπεύθυνη για τις χώρες - αγορές της Μεσογείου, Ευρωπαικής και Αφρικανικής, καθώς και για τις Κάτω Χώρες.  
Και τέλος, αλλά με μεγάλη διάρκεια, η συζήτηση μας για την έμφαση που δίνει ο Όμιλος στο επίπεδο και στην ποιότητα της εξυπηρέτησης. “Θρησκευτική ευλάβεια” σχολιάζουμε.
Ανακάθεται. Εμφανώς το αγαπημένο του θέμα. 
Η κεντρική φιλοσοφία, το “yes I can!" - είχε ολοληρωθεί σαν concept και είχε κατοχυρωθεί και ως εμπορικό σήμα από τη Rezidor πολύ πριν το “yes We can!” του Ομπάμα - σημαίνει απόλυτος προσνατολισμός στις υπηρεσίες προς τον πελάτη και τις ανάγκες του. 
Αυτή η φιλοσοφία διαποτίζει και τις 135.000 υπαλλήλους του Ομίλου. Από τα ανώτατα στελέχη της Διοίκησης μέχρι τους εργαζόμενους στην άλλη άκρη της αλυσίδας.
Πέραν του πρωτοποριακού όσο και μοναδικού διεθνούς προγράμματος εγγύησης 100% ικανοποίησης των πελατών, η Radisson έχει αποδεδειγμένα μεγάλη εμπειρία σε αυτό το πεδίο:
Είναι η πρώτη ξενοδοχειακή αλυσίδα που άρχισε να προσφέρει δωρεάν ασύρματες συνδέσεις internet (wi-fi) σε όλους τους χώρους των ξενοδοχείων της, η πρώτη που “πακέταρε” το πρωινο της σε standard υπηρεσία, το “super breakfast” ή το room laundry τριών ωρών.
Αν κάτι είναι καλό για τον πελάτη, είναι καλό και για τη δουλειά μας”, υποστηρίζει, υπογραμμίζοντας, ακριβώς ότι ο τρόπος που βλέπει τα πράγματα ο Όμιλος είναι διαφορετικός από τον συνήθη στις διεθνείς business.
"Για αυτό, αυτή τη στιγμή, στο uppermarket τμήμα της αγοράς, είμαστε ισχυρότεροι και μεγαλύτεροι από τις γνωστές μεγάλες αλυσίδες, όπως η Hilton και η Marriott..."
 Λένε, μάλιστα, ότι κάποια στιγμή προσφατα, ένας εκ τους ισχυρούς άνδρες της Accor, γύρισε και παραδέχθηκε σε αντίστοιχα ισχυρό άνδρα της Rezidor τη φράση "τελικά, δεν σας προσέξαμε όσο θα έπρεπε" (ελεύθερη απόδοση του "we never saw you coming...").
Αυτά. Σφίγγουμε χέρια και ανταλλάσσουμε ευχαριστίες.
Εμείς περισσότερο. Δεν ακούς και συχνά τόσο καλά λόγια από ξένους executives για τη χώρα μας τελευταία, πόσο μάλλον να επενδύουν στρατηγικά στην Αθήνα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου