- Έντονη αντίδραση του Συνδέσμου για τα 45 εκατ. ευρώ επιδοτήσεων για τα ΚΤΕΛ
Για «σχιζοφρενικό» χορό διατάξεων και ρυθμίσεων μιλάγαμε νωρίτερα, για «εμπαιγμό» - και… ευγενείς είναι - χαρακτηρίζουν τις διατάξεις του άρθρου 119 του νομοσχεδίου του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων για την ελληνική κοινωνία και τον ελληνικό τουρισμό τα μέλη του HATTA που μεταξύ άλλων, προβλέπει επιδοτήσεις 45 εκατ. ευρώ…
…στα ΚΤΕΛ! Το νομοσχέδιο, λένε, αντί να απελευθερώνει το έργο των ΚΤΕΛ, σύμφωνα με τις υποχρεώσεις της Ελλάδας για την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων και τις ανάγκες του ελληνικού τουρισμού, «διαιωνίζει το πρόβλημα και θωρακίζει τα ΚΤΕΛ, που ασκούν αθέμιτο ανταγωνισμό στις τουριστικές επιχειρήσεις».
Και υπογραμμίζουν ότι προσφέρει «απλόχερα» ποσό ύψους 45.000.000 Ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (!!!) για την αντικατάσταση αστικών και υπεραστικών λεωφορείων κυριότητας των ΚΤΕΛ ΑΕ ή μετόχων αυτών.
• 45 εκ. €, όταν δεν υπήρχαν κονδύλια για την τουριστική προβολή της Ελλάδας(!!!).• 45 εκ. €, όταν δεν μπορούσε να βρεθεί κονδύλι για την αντιμετώπιση της δυσφήμησης της χώρας μας και την αναστροφή του διεθνούς αρνητικού κλίματος για την Ελλάδα, με καταστροφικές συνέπειες για τον τουρισμό (!!!).
• 45 εκ. €, για να ενισχυθούν και να προστατευθούν τα ΚΤΕΛ, όταν είναι υποχρέωση της χώρας η πλήρης απελευθέρωση των οδικών επιβατικών μεταφορών.
Καλούν τον υπουργό Μεταφορών να δώσει εξηγήσεις γιατί προωθούνται αυτές οι διατάξεις αυτή τη χρονική περίοδο και μάλιστα με την ένδειξη του κατεπείγοντος καθώς και να εξηγήσει γιατί δεν ικανοποιεί το αίτημα του συνόλου του τουριστικού κόσμου για την προμήθεια:
• Mini Van στα τουριστικά γραφεία για τη μεταφορά μικρών ομάδων τουριστών, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι σύγχρονες ανάγκες του τουρισμού, όπως συμβαίνει σε όλα τα τουριστικά κράτη.
• Οχημάτων 4x4 για την εξυπηρέτηση των γραφείων υπαίθριων τουριστικών δραστηριοτήτων.
• Λιμουζινών για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου.Επιπρόσθετα, γιατί δεν επιτρέπει τη μίσθωση αυτοκινήτων (rent a car) με οδηγό και έτσι, για κλείσιμο, προσπαθούν να καταλάβουν, «γιατί, με άλλη διάταξη του ίδιου Νομοσχεδίου, δίνονται Mini Van και οχήματα 4x4 στη συμπαθή τάξη των αλιέων, αλλά όχι στις τουριστικές επιχειρήσεις».
Από εμάς, αυτό που λένε οι Άγγλοι «say no more”!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου