Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Μ. Βρετανία: Άρχισαν τις προτάσεις οι tour operators μόλις άκουσαν ότι θα "πέσει" χρήμα...


- Δύο προτάσεις στον ΕΟΤ από Monarch
-Μήπως πάμε σε καταστάσεις, "Μάθαν ότι διαφημιζόμαστε, πλάκωσαν και οι operators";

Δημοσιότητα δεν έχει η χώρα μας μόνον στα πολιτικά και οικονομικά media, προσφάτως αποκτήσαμε σημαντική και ενδιαφέρουσα κάλυψη και στα τουριστικά οικονομικά media. Από εκεί μαθαίνουμε ότι ο τουριστικός όμιλος Monarch Travel Group” υπέβαλε μόλις χθες...

...δύο προτάσεις για κοινές εκστρατείες διαφήμισης “μεγάλης κλίμακας” ή... “heavy-weight” όπως τις αποκαλούν τα στελέχη του στον ΕΟΤ.
Οι προτάσεις αφορούν διαφημιστικές ενέργειες on line και off line και σύμφωνα με δημοσίευμα του Travel Weekly,  στελέχη του ομίλου, θεωρούν ότι τώρα, μετά τις πληροφορίες για τα 20 εκατ. ευρώ που λέγεται ότι εξασφαλίστηκαν για την έκτακτη προβολή της χώρας (το ότι σήμερα μιλάμε για λιγότερα, πιο λίγα και από τα 16 της τελευταίας εβδομάδας δεν το έχουν μάθει ακόμα) είναι η κατάλληλη στιγμή για να “αναλάβουν δράση”!
Τα στελέχη του Monarch υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχει πρόθεση να περιοριστεί η δυναμικότητα των 100.000 επιβατών που προγραμματίζουν για την Ελλάδα φέτος και τονίζουν ότι οι πωλήσεις τους κινούνται με ποσοστό αύξησης 14%, ενώ όλα τα διαθέσιμα στοιχεία της αγοράς για την Ελλάδα, συνολικά, δείχνουν ότι εμφανίζει μείωση κρατήσεων της τάξης του 13%. 
Και το ερώτημα που μπορεί να σκεφθεί κανείς εδώ, βέβαια, είναι γιατί “καίγεται” ο Monarch τόσο πολύ για την Ελλάδα αφού κινείται τόσο πολύ καλύτερα από την υπόλοιπη αγορά;
Τέλος πάντων.
Από την άλλη πλευρά, η επιστολή των βρετανικών συνδέσμων tour operators και τουριστικών γραφείων προς την ελληνική κυβέρνηση, για την οποία έγινε πολύς λόγος τελευταία και από την οποία, αυτό που έχει μείνει περισσότερο είναι το “ένα ευρώ προς ένα ευρώ”, φαίνεται ότι έχει προκαλέσει και αντιδράσεις από εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο dynamic packaging.
Και οι οποίοι υποστηρίζουν ότι τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα, όσον αφορά την Ελλάδα, ως προς την αγορά μεμονωμένων τουριστών, όσων κλείσουν δηλαδή τις διακοπές τους μόνοι τους, κάνοντας χρήση του διαδικτύου και ηλεκτρονικών πλατφόρμων κρατήσεων και δεν προτιμούν τα πακέτα του tour operating.
Και άντε να βγάλει κανείς άκρη.
Ένα είναι βέβαιο: ότι tour operators και άλλοι, “μυρίστηκαν” ζεστό χρήμα και ως κερδοφόρα αρπακτικά που είναι και αυτοί οι κακόμοιροι, σπεύδουν να δαγκώσουν ότ,ι μπορούν... 
Διαβάστε περισσότερα, εδώ και εδώ και εδώ . 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου