Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

ITB 2012: Και όμως, υπάρχει το σχέδιο (αποκατάστασης της εικόνας μας...)


- "Κομβική" και απαραίτητη προυπόθεση η εξασφάλιση του κονδυλίου των 20 εκατ. ευρώ
- Αναζητώνται εταιρείες PR σε Γερμανία και Αγγλία
- Εκστρατεία ανάδειξης του "πραγματικού προσώπου" των Ελλήνων

Παρά τις περί αντιθέτου εντυπώσεις και εκτιμήσεις, η έμμεση αναφορά του Π. Γερουλάνου νωρίτερα σήμερα στη συνέντευξη τύπου στην ανάγκη συντονισμένων ενεργειών για την αντιστροφή του κλίματος στη γερμανική αγορά, δεν στερείται βάσης. Υπάρχει σχέδιο και δη συγκεκριμένη προταση σε συμφωνία...
 
...και με τους τουριστικους φορείς και οι δικές μας πληροφορίες αναφέρουν ότι, ήδη, γίνονται τα πρώτα βήματα για την εκτέλεση της απολύτως αναγκαίας και  πολυπόθητης επιχείρησης αποκατάστασης της εικόνας της Ελλάδας και των θετικών εντυπώσεων για τον ελληνικό λαό.
Βεβαίως, βασικό σημείο αναφοράς και πηγή αισιοδοξίας αποτελεί η συμφωνία που σας αποκαλύψαμε νωρίτερα για την επιχορήγηση 20 εκατ. ευρώ από το ΥΠΟΙΚ, με σύμφωνη γνώμη του πρωθυπουργού και του Ε. Βενιζέλου.
Αν αυτό ισχύσει στο ακέραιο, τότε, αυτό δεν σημαίνει ότι θα διατεθούν όλα αυτά τα χρήματα σε άμεση διαφήμιση. 
Αυτό θα ήταν λάθος υπό τις τρέχουσες συνθήκες και επομένως, σε πρώτη φάση θα επιλεγούν δύο εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας, μία σε Μ. Βρετανία και μία σε Γερμανία, στις οποίες και θα ανατεθεί σημαντικό μέρος του έργου της αντιστροφής της αρνητικής εικόνας. Τις μέρες αυτές μάλιστα, η ηγεσία του ΥΠΠΟΤ συναντήθηκε με τουλάχιστον τρεις τέτοιες εταιρείες, από τις πιο επιτυχημένες στη γερμανική αγορά και εμπειρία στη διαχείριση της εικόνας προορισμών και χωρών, πέραν των ορίων του τουρισμού. 
Ένα άλλο σκέλος του σχεδίου αφορά, εκ νέου, προγράμματα συνδιαφήμισης με tour operators στις αγορές όπου υπάρχουν και τα μεγαλύτερα προβλήματα (αλλά και εξόφληση, προηγουμένως, χρεων προς τους tour operators από παρελθούσες ενέργειες).
Παράλληλα, ο ΣΕΤΕ σε συνεργασία με τον αντίστοιχο Σύνδεσμο της Γερμανίας, τον BTW, προχωρούν σε στοχευμένες κοινές ενέργειες με στόχο να αποκατασταθεί η ελκυστικότητα της Ελλάδας ως προορισμού, αλλά και να ξεπεραστούν οι όποιοι προβληματισμοί και ο δισταγμός των Γερμανών να ταξιδέψουν στη χώρα μας.
Δεν ήταν, επίσης, τυχαία η αναφορά του Π. Γερουλάνου σε “ιστορίες απλών Ελλήνων” που απεικονίζουν την πραγματική Ελλάδα της δημιουργίας, της εργασίας, της ευρηματικότητας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, αυτό είναι το concept της προσπάθειας να εντοπιστούν αρκετές τέτοιες “ιστορίες” Ελλήνων ή και ξένων που ζουν και εργάζονται στην Ελλάδα, οι οποίες θα προβληθούν έντεχνα και με χρήση και νέων media.
Καθοριστική παράμετρος, βέβαια, παραμένει το... χρήμα. Διότι αν δεν εξασφαλιστεί αυτό, τίποτα εκ των ανωτέρω δεν μπορεί να υλοποιηθεί αξιόπιστα και αποτελεσματικά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου