Μία σειρά από «δεν» και «καμία» προκύπτει από τις διατάξεις του Νομοσχεδίου για την «απελευθέρωση» των Ταξί, σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ. Ξεκινώντας, καμία βελτίωση για τον πολίτη και τον επισκέπτη της χώρας μας. Καμία βελτίωση της σχέσης ποιότητας - τιμής για το ταξί στην Ελλάδα σύμφωνα με…
…τα προβλεπόμενα στο σχέδιο νόμου για την "απελευθέρωση" των ταξί.
Δεν προβλέπεται η δυνατότητα εναλλακτικών μορφών μετακίνησης όπως 7θέσια ή 9θέσια με οδηγό, λιμουζίνες, τετρακίνητα, ηλεκτρικά κλπ με μη διατιμημένο, ανταγωνιστικό κόστος και υψηλή ποιότητα.
Καμία δυνατότητα μίσθωσης αυτοκινήτου με οδηγό. Η Ελλάδα παραμένει η μοναδική χώρα της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ και μια από τις ελάχιστες στον κόσμο όπου δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
Δεν θα υπάρχει η δυνατότητα να μεταφέρει ένας πολίτης σε λογικό κόστος μικρού όγκου ή βάρους εμπορεύματα, οικοσκευές κλπ με μισθωμένα μίνι βαν μέσα στην πόλη του ή εντός της χώρας, κάτι το οποίο είναι διεθνής πρακτική.«Μετά τα όσα υπέστη και υφίσταται η χώρα, πρέπει επιτέλους να γίνει κατανοητό ότι οι νόμοι πρέπει να γίνονται για να εξυπηρετούνται οι πολίτες, οι καταναλωτές και οι επισκέπτες, δηλαδή η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας και ο τουρισμός της χώρας και όχι οι οργανωμένες και θορυβώδεις συντεχνίες» καταλήγει ο Σύνδεσμος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου