Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Χαλκιδική: Πραγματικότητα ο πρώτος τουριστικός οδηγός b2b!


Δεύτερο θετικό νέο. Μας αρέσει -και είμαστε “δύσκολοι”, γενικώς, σε αυτά - ο νέος, δηλαδή, βασικά ο πρώτος ολοκληρωμένος Τουριστικός Οδηγός της Χαλκιδικής, που παρουσιάστηκε προ ημερών από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής. Το νέο έντυπο της Χαλκιδικής είναι ένας πλήρης οδηγός αξιοθέατων και δραστηριοτήτων για επαγγελματίες και ακολουθεί μία ιδιαίτερη “φιλοσοφία” παρουσίασης. 
Ο λόγος που επιλέχθηκε αυτός ο τρόπος παρουσίασης είναι να προβληθεί η Χαλκιδική σε όλες της τις μορφές, όλες τις εποχές του χρόνου.
Ο οδηγός περιγράφει σε 168 σελίδες (χωρίς τα αναπτύγματά του) κάθε πτυχή της περιοχής και παρέχει χρήσιμες πληροφορίες στα αγγλικά (στην παρούσα έκδοση), αποτελώντας έτσι ένα εργαλείο για όλους τους επαγγελματίες που προωθούν την περιοχή.
Το έντυπο χωρίζεται σε 4 ενότητες: 
Στην πρώτη ενότητα περιγράφεται η γεωγραφική θέση της Χαλκιδικής, κλίμα, τρόποι μετάβασης κ.λ.π.
Η δεύτερη παρουσιάζει τις θεματικές μορφές τουρισμού, ώστε να συνδυαστεί η Χαλκιδική με άλλες περιοχές της Ελλάδας σε πακέτα ειδικού ενδιαφέροντος ή να προωθηθεί σε νέες αγορές – στόχους. Οι ειδικές κατηγορίες είναι:
Φυσιολατρικός τουρισμός: περιγραφή νησιών, σπηλαίων, υδροβιότοπων και βουνών, περιπατητικές διαδρομές και αντίστοιχες δραστηριότητες. 
Πολιτισμικός τουρισμός: Αρχαιολογικοί χώροι και μνημεία, βυζαντινοί πύργοι, παραδοσιακά χωριά και λαογραφικές εκδηλώσεις.
Θρησκευτικός τουρισμός: Επισκέψιμα μοναστήρια εκτός Αγίου Όρους, ιδιαίτερες εκκλησίες και γραφικά παρεκκλήσια, θρησκευτικά πανηγύρια και λιτανείες.
Θαλάσσιος τουρισμός: Όλες οι παραλίες της Χαλκιδικής ανά περιοχή, σχολές κατάδυσης και αξιόλογα σημεία για καταδύσεις, αλιευτικά καταφύγια, λιμάνια, κρουαζιέρες
Αθλητικός τουρισμός: Γκολφ, Ιστιοπλοΐα, Μαρίνες, θαλάσσια σπορ, αγώνες και διαγωνισμοί, γήπεδα τένις & ποδοσφαίρου, γυμναστήρια προετοιμασίας
Γαστρονομικός τουρισμός: Τοπικά προϊόντα, οινοποιεία, χειροτεχνήματα, συνεταιρισμοί, φεστιβάλ γαστρονομίας, λαϊκές αγορές
Τουρισμός υγείας & ευεξίας: Ιαματικές πηγές, κέντρα Θαλασσοθεραπείας & Spa
Συνεδριακός τουρισμός, επαγγελματικές και κοινωνικές εκδηλώσεις
Η τρίτη ενότητα αναλύει κάθε περιοχή ξεχωριστά, με τον εξής τρόπο:
Στην αρχή κάθε περιοχής, βρίσκεται ένας αναδιπλούμενος χάρτης της, όπου επισημαίνονται τα αξιοθέατα, οι παραλίες, τα μουσεία, τα camping κ.α.
Η παρουσίαση ξεκινάει με ένα κείμενο για τη μυθολογία και την ιστορία της περιοχής και συνεχίζει με περιγραφή κάθε χωριού της περιοχής. Αναφέρεται η χιλιομετρική απόσταση του χωριού από τη Θεσσαλονίκη και τον Πολύγυρο και ακολουθεί η περιγραφή του, τα αξιοθέατα και τι να μη χάσει ο επισκέπτης.
Στην ενότητα του Αγίου Όρους περιγράφονται οι Μονές και παρέχονται χρήσιμες πληροφορίες τόσο για τη Μοναστική ζωή όσο και για τις διαδικασίες άδειας επίσκεψης.
Ο Πρόεδρος του Οργανισμού
Γρ. Τάσιος
Οι περιοχές είναι 6: Δυτική ακτή, Κασσάνδρα, Σιθωνία, Ανατολική Ακτή, Κεντρική-Ορεινή Χαλκιδική και Άγιο όρος.
Η τελευταία ενότητα προτείνει διαδρομές μέσα στη Χαλκιδική αλλά και δίνει το στίγμα για επισκέψεις σε αξιοθέατα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Το έντυπο κλείνει με χρήσιμα τηλέφωνα και sites και στο εσωτερικό μέρος του οπισθόφυλλου θα βρείτε τον ολοκληρωμένο χάρτη της Χαλκιδικής.
Στο οπισθόφυλλο τυπώθηκε το QRCODE ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση στην ιστοσελίδα του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής μέσω των smart phones.
Μπράβο στον Οργανισμό, κάτι μικρο-παρατηρήσεις έχουμε, θα σας τις πούμε  κατ’ ιδίαν, με την πρώτη ευκαιρία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου