Όπως αποκαλύπταμε σε… δόσεις από την περασμένη εβδομάδα, η ενεργοποίηση του micro-site, truegreece έχει ξεκινήσει και από σήμερα αρχίζει να ανεβαίνει και το πρωτογενές υλικό, μέχρις ότου περάσουμε στο user generated περιεχόμενο. Η δράση αυτή…
…ανακοινώθηκε επίσημα πριν από λίγο και σύμφωνα με τον ΕΟΤ, αφορά στην ανάπτυξη ενεργειών διαδικτυακής διαχείρισης φήμης (online reputation management) οι οποίες θα πλαισιώνονται από έναν μηχανισμό συνεχούς καταγραφής και διαχείρισης όλων των σχολίων, απόψεων και εκτιμήσεων που αφορούν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό (brand monitoring mechanism).
Στόχοι είναι η ανάδειξη και ενίσχυση των ποιοτικών στοιχείων και ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και η ανάδειξη των θετικών μηνυμάτων που προκύπτουν μέσα από καταγεγραμμένες εμπειρίες και τοποθετήσεις επισκεπτών (video spots, web testimonials, reviews)
Κατά τον ΕΟΤ και την εταιρεία που «τρέχει» τη δράση, την mindworks, το βασικό τρίπτυχο όλης της πρωτοβουλίας είναι το «Business as Usual, Value for Money/ Affordability και Safety”.
Τo micro-site βρίσκεται ως ενότητα “The true story about Greece” στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΟΤ www.visitgreece.gr και εκεί θα αναρτώνται όλες οι θετικές ειδήσεις σχετικά με την Ελλάδα.Η ενέργεια υποστηρίζεται ήδη από μια σειρά από κρατικούς φορείς όπως η ΕΡΤ, το ΑΠΕ, το ΥΠΕΞ σε επίπεδο παραγωγής και συγκέντρωσης οπτικού και αρθρογραφικού υλικού καθώς επίσης και σε επίπεδο ενεργειών δημοσιότητας σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα του εξωτερικού αλλά και στα ιδιωτικά ΜΜΕ της χώρας μας.
Αναμεταδίδουμε και την παράκληση του ΕΟΤ, «για την αποστολή των θετικών και αρνητικών ειδήσεων και μηνυμάτων που εντοπίζετε στο διαδίκτυο και αφορούν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό μπορείτε να επικοινωνήσετε με την αρμόδια ομάδα εργασίας του ΕΟΤ στο visitgreece@gnto.gr και να συμμετάσχετε στην πρωτοβουλία ως true supporter».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου