Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Στ. Αρναουτάκης: Σε δύο μήνες έτοιμη η Εταιρεία Τουρισμού Κρήτης

- Η Altervision, σύμβουλος της Περιφέρειας για δράσεις τουριστικής προβολής μέσω ΕΣΠΑ

Αρκετά αισιόδοξο για το τουριστικό, αν μη τι άλλο, μέλλον της Κρήτης, είδαμε τον Περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη, προχθές στα Χανιά. Ακόμα και για τα δύσκολα και ακανθώδη θέματα που απασχολούν την Κρήτη ως προορισμό, δείχνει να έχει καλή εικόνα…


… και να θεωρεί ότι με «κλειδί» τη συνεργασία και τις συνέργειες με τους άλλους φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης και τους φορείς της τουριστικής αγοράς, η Κρήτη θα μπορέσει να συντονίσει καλύτερα τις δυνάμεις της και τις κινήσεις σε διεθνές επίπεδο.
Στο επίμαχο και πολυσυζητημένο θέμα της σύστασης της Εταιρείας Τουρισμού Κρήτης, το οποίο βρίσκεται σε μία διαρκή «διεργασία» με ποικίλες διακυμάνσεις και στάδια ωρίμανσης εδώ και αρκετά χρόνια, εκτιμά ότι θα είναι επιτέλους έτοιμη εντός του επόμενου διμήνου.
Το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο, σύμφωνα με πληροφορίες μας, υπολογίζεται σε 250.000 ευρώ και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα σχέδια καταστατικού, η αυτοδιοίκηση (περιφέρεια και δήμοι) θα διατηρεί το πλειοψηφικό ποσοστό 51% και το υπόλοιπο ποσοστό συμμετοχής θα αφορά σε νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου, όπως Επιμελητήρια, Ενώσεις τουριστικών επιχειρήσεων, Τράπεζες κοκ.
Από την πλευρά μας, να θυμίσουμε εδώ ότι πρόσφατα η Περιφέρεια απέκτησε και σύμβουλο για την υλοποίηση δράσεων τουριστικής προβολής μέσω ΕΣΠΑ, την εταιρεία Altervision, ένα έργο προϋπολογισμού 105.000 ευρώ.
Δεν έχει διευκρινιστεί αν θα εμπλακεί και στη διαδικασία σύστασης της Εταιρείας. Αν σας θυμίζει κάτι η επωνυμία, είναι η εταιρεία που προσπαθεί εδώ και καιρό να διεισδύσει στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών τουριστικής προβολής, branding κ.λπ. στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, αλλά είχε, ας πούμε, «ατυχίες» μέχρι τώρα.
Με κυριότερη την ακύρωση του διαγωνισμού του ΕΟΤ της περιόδου 2010-2011 για τις «90+2 Εμπειρίες» (είχε απασχολήσει γενικώς αρκετά τότε το θέμα, όπως θα θυμηθείτε εδώ και εδώ) αλλά και προσφάτως με διαγωνισμό της Περιφέρειας Πελοποννήσου για τη δημιουργία συστήματος ταυτότητας προορισμού, που ακυρώθηκε και αυτός, επαναπροκηρύχθηκε και βρίσκεται σε εξέλιξη.
Με ένα μέρος της προσοχής μας πάντα στην Κρήτη, αναμένουμε τα νεότερα...







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου