- Η Altervision, σύμβουλος της Περιφέρειας για δράσεις τουριστικής προβολής μέσω ΕΣΠΑ
Το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο, σύμφωνα με πληροφορίες μας, υπολογίζεται σε 250.000 ευρώ και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα σχέδια καταστατικού, η αυτοδιοίκηση (περιφέρεια και δήμοι) θα διατηρεί το πλειοψηφικό ποσοστό 51% και το υπόλοιπο ποσοστό συμμετοχής θα αφορά σε νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου, όπως Επιμελητήρια, Ενώσεις τουριστικών επιχειρήσεων, Τράπεζες κοκ.
Από την πλευρά μας, να θυμίσουμε εδώ ότι πρόσφατα η Περιφέρεια απέκτησε και σύμβουλο για την υλοποίηση δράσεων τουριστικής προβολής μέσω ΕΣΠΑ, την εταιρεία Altervision, ένα έργο προϋπολογισμού 105.000 ευρώ.
Δεν έχει διευκρινιστεί αν θα εμπλακεί και στη διαδικασία σύστασης της Εταιρείας. Αν σας θυμίζει κάτι η επωνυμία, είναι η εταιρεία που προσπαθεί εδώ και καιρό να διεισδύσει στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών τουριστικής προβολής, branding κ.λπ. στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, αλλά είχε, ας πούμε, «ατυχίες» μέχρι τώρα.
Με κυριότερη την ακύρωση του διαγωνισμού του ΕΟΤ της περιόδου 2010-2011 για τις «90+2 Εμπειρίες» (είχε απασχολήσει γενικώς αρκετά τότε το θέμα, όπως θα θυμηθείτε εδώ και εδώ) αλλά και προσφάτως με διαγωνισμό της Περιφέρειας Πελοποννήσου για τη δημιουργία συστήματος ταυτότητας προορισμού, που ακυρώθηκε και αυτός, επαναπροκηρύχθηκε και βρίσκεται σε εξέλιξη.
Με ένα μέρος της προσοχής μας πάντα στην Κρήτη, αναμένουμε τα νεότερα...
Αρκετά αισιόδοξο για το τουριστικό, αν μη τι άλλο, μέλλον της Κρήτης, είδαμε τον Περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη, προχθές στα Χανιά. Ακόμα και για τα δύσκολα και ακανθώδη θέματα που απασχολούν την Κρήτη ως προορισμό, δείχνει να έχει καλή εικόνα…
… και να θεωρεί ότι με «κλειδί» τη συνεργασία και τις συνέργειες με τους άλλους φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης και τους φορείς της τουριστικής αγοράς, η Κρήτη θα μπορέσει να συντονίσει καλύτερα τις δυνάμεις της και τις κινήσεις σε διεθνές επίπεδο.
Στο επίμαχο και πολυσυζητημένο θέμα της σύστασης της Εταιρείας Τουρισμού Κρήτης, το οποίο βρίσκεται σε μία διαρκή «διεργασία» με ποικίλες διακυμάνσεις και στάδια ωρίμανσης εδώ και αρκετά χρόνια, εκτιμά ότι θα είναι επιτέλους έτοιμη εντός του επόμενου διμήνου.Από την πλευρά μας, να θυμίσουμε εδώ ότι πρόσφατα η Περιφέρεια απέκτησε και σύμβουλο για την υλοποίηση δράσεων τουριστικής προβολής μέσω ΕΣΠΑ, την εταιρεία Altervision, ένα έργο προϋπολογισμού 105.000 ευρώ.
Δεν έχει διευκρινιστεί αν θα εμπλακεί και στη διαδικασία σύστασης της Εταιρείας. Αν σας θυμίζει κάτι η επωνυμία, είναι η εταιρεία που προσπαθεί εδώ και καιρό να διεισδύσει στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών τουριστικής προβολής, branding κ.λπ. στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, αλλά είχε, ας πούμε, «ατυχίες» μέχρι τώρα.
Με κυριότερη την ακύρωση του διαγωνισμού του ΕΟΤ της περιόδου 2010-2011 για τις «90+2 Εμπειρίες» (είχε απασχολήσει γενικώς αρκετά τότε το θέμα, όπως θα θυμηθείτε εδώ και εδώ) αλλά και προσφάτως με διαγωνισμό της Περιφέρειας Πελοποννήσου για τη δημιουργία συστήματος ταυτότητας προορισμού, που ακυρώθηκε και αυτός, επαναπροκηρύχθηκε και βρίσκεται σε εξέλιξη.
Με ένα μέρος της προσοχής μας πάντα στην Κρήτη, αναμένουμε τα νεότερα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου