Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Η τρομακτική δημοσιότητα κρύβει και μία μεγάλη πρόκληση...


Αν σταθεί κανείς και συνειδητοποιήσει όλο αυτό που γίνεται με την Ελλάδα αυτές τις μέρες, μία φράση μπορεί κάπως να το περιγράψει: είναι τρομακτικό πόσα media, πόσος κόσμος και πόσα κέντρα αποφάσεων έχουν στραμμένη την προσοχή τους στην Ελλάδα! Τρομακτικός είναι και όλος αυτός...

...ο όγκος δημοσιότητας, σε κάθε μέσο, έντυπο ή ηλεκτρονικό!
Είναι σαφές ότι το όνομα “Ελλάδα” έχει φθάσει σε απίστευτα επίπεδα επικοινωνιακής διείσδυσης και αναφοράς, όλο αυτό το διάστημα. 
Και τι δεν είδαμε και το δεν βλέπουμε: Από πρωτοσέλιδα... εξαιρετικά αφιερωμένα με κακόγουστα φωτομοντάζ και χονδροειδείς  “αποικιοκρατικές” παρεμβάσεις, μέχρι ολόκληρα αφιερώματα, πολλών σελίδων ή λεπτών.
Αν μπορούσαν όλα αυτά να αποδελτιωθούν και να καταχωριστούν, είμαστε βέβαιοι ότι θα γέμιζαν μερικά... terabytes!
To “Ελλάδα” έχει ακουστεί παντού. Αρνητικά, πρωτίστως, αλλά έχει ακουστεί σχεδόν σε κάθε γωνιά της Γης. Και είναι σίγουρο ότι θα ακουστεί ακόμα περισσότερο από την Κυριακή το βράδυ.
Ελπίζουμε με θετικές χροιές, πια. 
Και αν περάσουμε σε μία φάση σταθερότητας και ανασυγκρότησης, ελπίζουμε ότι κάποιος ή κάποιοι, θα βρουν τους πόρους, τα μέσα, τα κατάλληλα πρόσωπα και την... πολιτική βούληση να μην αφήσουν να πάει χαμένη ή βυθισμένη στην αρνητική της διάσταση, όλη αυτή η επικοινωνιακή “κληρονομιά” της τελευταίας διετίας.
Η μεγαλύτερη επικοινωνιακή πρόκληση όλων των εποχών, για τη χώρα και όχι μόνον για τον τουρισμό της, βρίσκεται μπροστά μας
Το “Ελλάδα” είναι αναγνωρίσιμο σχεδόν παντού. Και αυτό σημαίνει ότι, θεωρητικά, μπορεί και να αλλάξει ο αντίκτυπος που έχει σε κάθε κοινή γνώμη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου