«Ανθηρό» μέλλον προβλέπει για το ποιοτικό all inclusive για τα επόμενα χρόνια στη βρετανική αγορά, μελέτη που εκπονήθηκε για λογαριασμό των Club Med, με κύριο εύρημα ότι την τελευταία πενταετία, παρά την οικονομική ύφεση, η…
… συγκεκριμένη αγορά αυξήθηκε κατά 32%.
Σύμφωνα με την έρευνα που διενεργήθηκε από την GfK Ascent, με στοιχεία και πληροφορίες από 39 tour operators που προσφέρουν υπηρεσίες και πακέτα all inclusive, περίπου 3,1 εκατ. πελάτες το επέλεξαν, σε σύνολο 10,4 εκατ. τουριστών, εκ των οποίων το 75,% αγόρασαν οργανωμένα πακέτα διακοπών.
Συνολικά, τα πακέτα all inclusive εμφάνισαν αύξηση 9% στη χειμερινή περίοδο 2010/11 και 11% το καλοκαίρι του 2011, αλλά το all inclusive στις υψηλότερες κατηγορίες (πέντε και τεσσάρων αστέρων) εμφάνισε αύξηση 15% και 24% αντίστοιχα.
Το Club Med εκτιμά ότι αυτό το μέρος της ποιοτικότερης αγοράς all inclusive θα διπλασιαστεί τα επόμενα χρόνια, ανεξαρτήτως της κατάστασης στην οικονομία.
Σημειώνουμε ότι στην έρευνα, μεταξύ άλλων συμμετείχαν οι tour operators Abercrombie & Kent, Beachcomber, Cadogan Holidays, Crystal Holidays, Elegant Resorts, ITC Classics, Kuoni, Sandals, Thomas Cook Signature, Thomson Platinum, και TUI Travel.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου