Αύξηση κατά 13% στις κρατήσεις για Ελλάδα, το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου, ανακοίνωσε ο γερμανικός tour operator alltours, σε σύγκριση με την ίδια χρονική περίοδο πέρυσι, μετέδωσε το διεθνές πρακτορείο πληροφοριών για ταξιδιωτικά γραφεία και τουρίστες tour expi. Που οφείλεται αυτό, όμως;
«Στις μειώσεις των τιμών και στη διαφημιστική μας καμπάνια για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού» είπε ο κ. Willi Verhuven, Διευθύνων Σύμβουλος του alltours.
Τι σημαίνει «μείωση τιμών»; Πολλοί ξενοδόχοι καθώς και αεροπορικές εταιρείες μείωσαν τις τιμές τους, λόγω της χαμηλής πορείας των κρατήσεων τις τελευταίες εβδομάδες, αναφέρεται στο ρεπορτάζ και ο κ. Verhuven επισημαίνει: «Πολλά ξενοδοχεία πωλούν σε τιμή κόστους. Δεδομένης της υψηλής ποιότητας, της καλής εξυπηρέτησης και της άριστης τουριστικής υποδομής, οι τουρίστες τώρα μπορούν να απολαύσουν διακοπές ποιότητας σε χαμηλές τιμές. Η Ελλάδα συνεχίζει να είναι πλήρως ανταγωνιστική με τους άλλους τουριστικούς προορισμούς».
Οι μεγαλύτερες μειώσεις τιμών, κατά το ρεπορτάζ, είναι στην Κρήτη και στη Χαλκιδική, κατά 30%, ενώ στη Ρόδο, την Κω και την Κέρκυρα, η μείωση φτάνει έως και 28%.
Ο alltours, εκτός από τις μειώσεις των τιμών σε ξενοδοχεία και σε αεροπορικά εισιτήρια, οι οποίες φτάνουν έως και 30% και την επιμήκυνση του «early booking» των κρατήσεων για τα ελληνικά νησιά, δρομολόγησε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ ένα πακέτο διαφημιστικών ενεργειών με σκοπό τη βελτίωση της εικόνας της Ελλάδας στο γερμανικό κοινό. Και είχε κάνει και τα γραφεία του... ελληνικό κέντρο.
Μάλιστα.
Τέτοια επίπεδα μείωσης τιμών, τελικά, τι είναι ακριβώς; Καλό ή κακό; Ή μήπως να μην το θίγουμε το θέμα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου