Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2013

Στοχευμένες και... μετρημένες οι κινήσεις προβολής για το 2014 (updated)

- Έμφαση στις πιο σημαντικές αγορές και σε ειδικά προιόντα και κοινά

Στοχευμένες κινήσεις διαφήμισης και προβολής, κυρίως μέσω διαδικτύου, με έναν από τους χαμηλότερους προυπολογισμούς προβολής που έχουμε δει ποτέ στον ελληνικό τουρισμό και επικέντρωση σε μεγάλες αγορές στόχους. Αυτά είναι συνοπτικά τα βασικά χαρακτηριστικά των κατευθύνσεων που θα ακολουθήσουν...


το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ τους επόμενους μήνες, εν όψει της περιόδου του 2014, όπως τα παρουσίασε σήμερα η υπουργός Τουρισμού Ο. Κεφαλογιάννη, πλαισιωμένη από τον Γενικό Γραματέα Τουρισμού Τ. Λιάσκο και τον Γ. Γ. του ΕΟΤ Π. Λειβαδά.
Κάνοντας παράλληλα και έναν, τρόπον τινά, απολογισμό της φετινής περιόδου. 
Πέραν των στατιστικών στοιχείων που αναφέρθηκαν και τα οποία είναι γενικώς γνωστά, αφού βασίζονται στα πιο πρόσφατα στοιχεία της ΤτΕ και του ΣΕΤΕ και για να μην μακρηγορούμε, από οσα είπε η κα Κεφαλογιάννη ξεχωρίζουμε:
Κατ’ αρχάς, το ότι ο κύριος όγκος των δράσεων θα υλοποιηθεί στο διάστημα Σεπτεμβρίου (υπό την έννοια ότι άρχισαν από τον περασμένο μήνα, δηλαδή νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά) μέχρι και τον Απρίλιο και ότι θα επικεντρωθεί στις αγορές της Ρωσίας, των ΗΠΑ, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Αυστραλίας, της Ολλανδίας και των σκανδιναβικών χώρων. 
Ειδικά για την αγορά της Τουρκίας και ειδικότερα της Κωνσταντινούπολης, όπου σε λίγες μέρες εγκαινιάζεται και το Γραφείο του ΕΟΤ, η αιχμή των κινήσεων θα είναι η προβολή των μεγάλων αστικών μας προορισμών, της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, με έμφαση στο city break.
Ειδική αναφορά έγινε και για τις ΗΠΑ, όπου καταγράφεται σημαντική αναθέρμανση του ενδιαφέροντος για την Ελλάδα, η οποία φαίνεται και από την αύξηση κατά 27% των αφίξεων από τις ΗΠΑ στη χώρα μας, σύμφωνα και με τα τελευταία στοιχεία. Όπως είπε η Ο. Κεφαλογιάννη θα υλοποιηθεί ένα στοχευμένο και δυναμικό πρόγραμμα προβολής, που θα στοχεύει σε ειδικά τμήματα και πελατειακά κοινά της αγοράς.   
Ο προυπολογισμός διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων του ΕΟΤ είναι ήδη 40% μειωμένος φέτος σε σύγκριση με πέρυσι, φθάνοντας τα 7,5 εκατ. ευρώ (έναντι περίπου 9 εκατ. πέρυσι) και θα είναι εκ νέου μειωμένος και την επόμενη περίοδο. 
Αν θυμόμαστε καλά που γενικώς σε τέτοια θέματα, έχουμε καλή “μνήμη”, μιλάμε πια για έναν από τους χαμηλότερους προυπολογισμούς διαφήμισης των τελευταίων δεκαετιών...
Σημείωση: Λείπει η ITB στο Βερολίνο, προφανώς
έχει παραλειφθεί...

Μεταξύ άλλων, θα περιοριστεί περαιτέρω και ο αριθμός των εκθέσεων στις οποίες θα συμμετάσχει ο ΕΟΤ το 2014. Ήδη, όπως μαθαίνουμε, οι εκθέσεις στις οποίες θα συμμετάσχει ο ΕΟΤ το πρώτο τετράμηνο του 2014, θα είναι αισθητά μειωμένες, περίπου 10 συνολικά και θα αφορούν .
Ένα πρώτο γενικό συμπέρασμα: Η Ελλάδα θα είναι παρούσα στις σημαντικές της αγορές, παρά τα δραματικά μειωμένα κονδύλια.
Επί τούτου, ολόκληρη η παρουσίαση με τις δράσεις και τα αποτελέσματα, εδώ.
Το link για το βιντεάκι που παρουσιάστηκε για τη Φθινοπωρινή Ελλάδα, εδώ.
Αυτά για την ώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου