Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013

Senior 2013: Δυναμική παρουσία της Ελλάδας, για ένα τα πιο περιζήτητα ειδικά κοινά της Σκανδιναβίας

Τα περίπτερα ξενοδοχείων και tour operator της Ελλάδας έκλεψαν τις εντυπώσεις στην 19η έκθεση για την 3η ηλικία «SENIOR» που πραγματοποιήθηκε στην Στοκχόλμη στις 15 με 17 Οκτωβρίου 2013. Η ελληνική παρουσία αποτέλεσε πόλο έλξης χιλιάδων επισκεπτών και πήρε «άριστα» στις κριτικές του κοινού και των διοργανωτών.


Η χώρα μας εκπροσωπήθηκε δυναμικά με δύο περίπτερα από την North Events με συνεκθέτες ξενοδοχεία από τα Χανιά και το Ρέθυμνο της Κρήτης, την Εύβοια και την Χαλκιδική καθώς και τον tour operator Apollo που προσέφερε στο κοινό ειδικά πακέτα με μειωμένες τιμές. 
Η 19η «SENIOR» σημείωσε νέο ρεκόρ επισκεπτών που έφτασαν τους 12.000 – μία αύξηση της τάξεως των 2.000 επιπλέον Σουηδών, σε σχέση με πέρυσι. Το κοινό της -άτομα άνω των 55 ετών- είναι μία εξαιρετικά σημαντική δημογραφική ομάδα που μπορεί να αποτελέσει σημαντική δεξαμενή για τον ελληνικό τουρισμό. Κύρια χαρακτηριστικά της είναι το σταθερό και υψηλό εισόδημα και ο ελεύθερος χρόνος για ψυχαγωγία και δραστηριότητες. Αν και διαθέτουν το προφίλ ενός ιδανικού target group για την προώθηση τουριστικών και άλλων υπηρεσιών και μεγάλη αγοραστική δύναμη παραμελείται συχνά ως πιθανό καταναλωτικό κοινό (σύμφωνα με στατιστική μελέτη και έρευνα της HUI Research).
«Η Τρίτη ηλικία στην Σουηδία είναι μία σημαντική αγορά για την χώρα μας, αλλά η Ελλάδα «άγνωστος προορισμός» ως προς τις παροχές που προσφέρει στην ειδική αυτή ομάδα επισκεπτών», τονίζει μεταξύ άλλων ο διευθυντής της διοργανώτριας των ελληνικών περιπτέρων North Events, Λεωνίδας Μπαμπάνης
"Οι τουριστικές επιχειρήσεις και φορείς οφείλουν να επιδείξουν μία ουσιαστικότερη παρουσία και προώθηση, έτσι ώστε το μεγάλο αυτό μερίδιο της αγοράς – περίπου 2.000.000 Σουηδοί συνταξιούχοι έως το 2015 – να αποτελέσει ένα μεγαλύτερο κομμάτι του εισερχόμενου ποιοτικού τουρισμού της χώρας μας", ανέφερε χαρακτηριστικά.
Με στόχο την προβολή και ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της η Περιφερειακή Ενότητα Χανίων διοργάνωσε εκδήλωση για την παρουσίαση των ιδιαίτερων παροχών τουρισμού για την 3η ηλικία. Στην παρουσίαση αναδείχτηκαν και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής σε συνδυασμό με την τοπική κουλτούρα, την φύση, τον πολιτισμό, την γαστρονομία και την αναψυχή. Κοινό, εκπρόσωποι τουριστικών οργανισμών, ταξιδιωτικών πρακτόρων και δημοσιογράφοι που συμμετείχαν πήραν επίσης μία γεύση της γαστρονομίας με εδέσματα από την πασίγνωστη ανά τον κόσμο  παραδοσιακή Κρητική κουζίνα.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Πρέσβης της Ελλάδος στην Σουηδία,
Αλίκη Χατζή, Σταύρος Σταυράκος (Γραμματέας ΟΕΥ Α΄), διευθύντρια Γραφείου ΕΟΤ Σκανδιναβίας, Φινλανδίας και Βαλτικών Σταυρούλα Σκαλτσή και ο διοικητικός εκπρόσωπος της μεγαλύτερης ένωσης συνταξιούχων της Σουηδίας, PRO Pensionärernas Riksorganisation. 
Η Πρέσβης της Ελλάδας στην Σουηδία, κα Αλίκη Χατζή, την δεύτερη ημέρα της έκθεσης στις 16 Οκτωβρίου, προσκάλεσε στην πρεσβευτική κατοικία της ολόκληρη την ελληνική αποστολή που συμμετείχε στην έκθεση της SENIOR, καθώς και φορείς/ εκπροσώπους του τουρισμού της 3ης ηλικίας με σκοπό την καλλιέργεια διμερών σχέσεων.
Οι συνεκθέτες στην 19η «SENIOR» ήταν:
GIANNOULIS HOTELS & RESORTS, RETHYMNO MARE RESORT, BIO SUITES HOTEL, KALYVES BEACH HOTEL, KIANI BEACH RESORT, THE PENINSULA HOTEL, BLUE GR HOTELS & RESORTS, ACROTEL, MINOA PALACE, THERMAE SYLLA SPA & WELLNESS HOTEL, ALMYRIDA BEACH RESORT, CRETA MARIS, και HEAVEN DESTINATIONS τουριστικό γραφείο με αντικείμενο τον εισερχόμενο τουρισμό με ειδικά πακέτα τουρισμού 3ης ηλικίας.
Στην έκθεση πήραν μέρος 181 εκθέτες.

Η North Events επενδύει στρατηγικά στην Σκανδιναβική αγορά για την προβολή του ελληνικού τουρισμού, της γαστρονομίας και του πολιτισμού τα τελευταία 7 συναπτά έτη. 
Η σημαντικότερη διοργάνωση που αναλαμβάνει η εταιρία για το 2014 είναι η 1η αποκλειστική έκθεση για την Ελλάδα στην Στοκχόλμη, GREKLAND PANORAMA, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 14-16 Φεβρουαρίου 2014, στο εκθεσιακό κέντρο Globe Arenas Annexet. Εκεί θα παρουσιαστούν δυναμικά ο θεματικός τουρισμός, ο ιατρικός, ο τουρισμός 3ης ηλικίας, ο πράσινος τουρισμός και κάθε πτυχή του ελληνικού τουριστικού προιόντος που πρέπει να διαφοροποιεί ποιοτικά την χώρα μας από άλλους προορισμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου